Wij gaan binnenkort op vliegvakantie en ik twijfel of ik mijn quinny buzz mee ga nemen. Hoe pak ik dat aan? Moet ik hem verpakken of zo? Of mag ik hem mee nemen naar het vliegtuig? Wie heeft hier ervaring mee? Zowel positief als negatief is welkom.
je mag de Buzz meenemen tot aan het toestel en daarna wordt de buggy in het bagageruim gelegd. Meestal hebt je dan bij aankomst een aparte transportband waar alle buggy's op binnenkomen. Bij Schiphol vond ik het vreselijk. Die hadden 2 transportbanden voor "andere" goederen en die lagen ver uit elkaar. Je weet nooit precies van te voren waar je buggy op terecht komt
volgens mij kan je dat soort dingen dan claimen bij degene waar jij je reisverzekering hebt afgesloten. Onze buggy had in ieder geval geen beschadigingen opgelopen.
Ik heb op vakantie niet de Buzz meegenomen omdat ik die wel erg groot vond. Maar een kleinere, compacte McLaren. Die kun je meenemen tot aan de gate en die krijg je dan (meestal) ook gewoon direct bij het vliegtuig terug. Hoef je niet de hele luchthaven over met je handbagage + baby op de arm. Dit kan niet met de Buzz, die is gewoon te groot. Voor de zekerheid is het misschien handig om een draagdoek of buidel o.i.d. mee te nemen, dan hou je je handen vrij als je toch de hele luchthaven over moet.
je hebt een reisverzekering? maar meestal zit daar per artikel wel een eigen risico bedrag aan vast kun je nalezen op je polis. ik heb een goedkope buggie die plat kan gekocht we gaan een weekje weg en dan is onze dochter 5 maandjes
Wij hebben vorig jaar de Quinny zapp mee in het vliegtuig genomen, deze kun je in de (bijgeleverde tas) gewoon boven in de bagage rek leggen!is wel zo handig omdat ie inklapbaar is... Dat jaar daar voor hadden we een gewonen buggy en met terug komst op schiphol lag het wiel er af, en ben meteen naar de vermiste/gevonde vorwerpen gelopen om mijn schade te claimen!daar krijg je een soort van bewijs /afschrift dat de schade door transport is gekomen!deze moet je opsturen naar je verzekering en dan krijg je het voledig vergoed!Heb je dat niet dan ook geen vergoeding!