Wat doe jij als je tijd hebt voor je zelf?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dubbelfriss, 13 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelfriss

Dubbelfriss Bekend lid

14 jul 2017
    582
    130
    43
    Vrouw
    Hai,

Gewoon uit interesse. Wat doe jij als de kids in bed liggen of je tijd hebt voor he zelf ? Ik sport, lees graag of ben bezig met het inplakken van foto's. Ook kijk ik wel eens netflix. Misschien heeft iemand hier inspiratie voor "een nieuwe hobby" want soms kan ik gewoon echt niksen...rond surfen op internet waarna ik daarn denk, "wat een weggegooide tijd weer" verslaafd ja ;)

Gr

2. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Netflix, bullet journal,
    , lezen, surfen op internet via mn telefoon, extra dutje op bed...
    Elke woensdagochtend heb ik 3,5 uur voor mezelf. Ik doe het huishouden zo snel mogelijk in die tijd en heb dan vaak nog wel een uurtje over en die vul ik wisselend in.

Dubbelfriss vindt dit leuk.
  3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Was opbouwen, woonkamer + wc schoonmaken, foto albums maken van de week het Ikea keukentje opgepimpt of ik doe samen met mn man een spel. Maar ik kan ook gerust heerlijk een filmpje kijken of rond surfen op internet. Maar dat doe ik wel pas als de kindjes op bed liggen en alles is opgeruimd en ik heb iets nuttigs gedaan ;)

4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.649
    113
    Slapen! Met een peuter en een newborn is het soms zwaar. Dus als ze allebei slapen overdag ga ik ook liggen (als ik vrij ben dan qua werk).
    Ik neem ook wel eens een dagje vrij zoals deze week toen de kindjes allebei op de opvang waren. Ik ga dan wel even winkelen, maar daarna ben ik toch echt in bed gaan liggen lezen en slapen.
    Daarnaast doe ik met m’n man leuke dingen als de kindjes er niet zijn. Ook met de kindjes hoor maar als ze er niet zijn gaan we naar de film, theater oid.
    Ik kan er echt ongelooflijk van genieten om even zonder kinderen te zijn! Vandaar ook een vrije dag en ze lekker naar de opvang brengen. Ben trouwens benieuwd of meerdere moeders dit doen of dat ik een loedermoeder ben :roflmao:
    Maar goed; met 2 kinderen en (helaas soms :roflmao:) 2 stiefkinderen is het aanpoten :D

Babyopkomst, mamameer en Dubbelfriss vinden dit leuk.
  5. Dubbelfriss

Dubbelfriss Bekend lid

14 jul 2017
    582
    130
    43
    Vrouw
    Hahha ! Ja slapen doe ik ook wel eens - hier ook een baby en peuter in huis. Naar de bios of shoppen doen we ook wel regelmatig zonder kids!

Iertje81 vindt dit leuk.
  6. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Lezen, bakken, borduren, in de zomer moestuinieren, een berg was wegvouwen met een serie aan (stiekeme grote hobby haha)

7. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Doe ik ook hoor, en dan doe ik de ochtend vaak het hele huis schoonmaken en wat extra schoonmaak dingen en de rest van de middag lig ik in bed. Heeeeeeeeeerlijk:roflmao:

8. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik ben vrijwilliger voor het IVN, zit in t bestuur, ben penningmeester en schrijf de nieuwsbrief, zit in de OR, gewoon werken voor mijn gewone werk, bakken, koken voor de volgende dag als ik dan moet werken, boodschappen, strijken, soms wat creatiefs, afspreken af met vriendinnen, wandelen met de hond, netflix en nutteloos op mijn telefoon zitten. :D Ik verveel me dan ook nooit.

9. Dubbelfriss

Dubbelfriss Bekend lid

14 jul 2017
    582
    130
    43
    Vrouw
    Nee vervelen doe ik me ook nooit gelukkig :) genoeg te doen. Maarja, huis poetsen e.d. is nou niet echt wwm hobby. Leuk dat je actief bent bij diverse verenigingen!

10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.649
    113
    En als ik echt gek wil doen in dat bed, neem ik nog een zak ribbelchips mee ook :roflmao:

11. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Whaha niet alleen chips ook gerust chocola en eet ik tussen de middag in bed :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Iertje81 en Celia29 vinden dit leuk.
  12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.940
    5.249
    113
    Home
    Volleyballen
    Hardlopen
    Puzzelen
    Lezen
    Netflix

Maar te weinig tijd helaas

13. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Veel vrijwilligerswerk idd, maar dat ‘moet’ soms tussendoor dus daarvoor moet ik tijd maken. En met een eh bijzondere peuter en huildreumes in huis heb ik verder weinig tijd.
    Anders vind ik het leuk om wandkleedjes te weven, babyspeeltjes te maken, dat soort dingen. Of een keer in bad en al mijn ritualsspullen erbij pakken :thumup:

14. danip

danip Actief lid

7 dec 2015
    311
    206
    43
    Ik schilder veel, luister muziek of lees. Ik kijk documentaires of netflix soms. Ik spreek af met vrienden, ga de stad in of soms een kroegje. Ook ga ik regelmatig naar een poppodium, optreden of concert.

15. Melief

Melief Niet meer actief

Ik doe ook weinig buiten Netflix en op mijn telefoon surfen. Ik ben chronisch ziek en savonds echt uitgeput. Meestal lig ik ook om 21.00 op bed. Ik ga nog wel ong 4 avonden per week een half uur/3kwartier in bad maar dit doe ik ook voor de pijn.
    Voel me ook nutteloos maargoed het is nu even niet anders...

16. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.785
    3.911
    113
    Als jij een uurtje voor jezelf hebt dan denk je: ik ga eens lekker de was opvouwen en de wc schoonmaken, genieten!?

Mila27 en Dubbelfriss vinden dit leuk.
  17. Dubbelfriss

Dubbelfriss Bekend lid

14 jul 2017
    582
    130
    43
    Vrouw
    Hahha.
    Ik heb ook een poosje vrijwillegerswerk gedaan trouwens! En chips of chocola in bed no way dat hier iets mee naar bed gaat van etenswaren. Zit ik me 's nachts te ergeren aan de kruimels

Ik dicht normaal trouwens ook veel, maar de laatste tijd schiet t er een beetje bij in. En in de zomer : motor rijden!

18. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
  19. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.296
    25.760
    113
    Lezen, netflixen, internetten, uitgebreid koken of bakken, naar de bioscoop (heerlijk om alleen te doen). En ik hou eigenlijk helemaal niet van het huishouden doen, opruimen, e.d., maar als ik alleen ben maak ik van de nood een deugd en zet ik spotify heel hard aan op mijn draadloze boxje en dan is voelt het al een stuk meer als tijd voor mezelf.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb eigenlijk elke ochtend tijd voor mezelf en ik ga vaak sporten. Sowieso rustig ontbijten als de jongens naar school zijn. Lezen, series kijken, shoppen. Koffie drinken met vriendinnen.

Deel Deze Pagina