Campingtips niet te ver weg (max 400 km van Utrecht)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door lemontree, 4 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lemontree

lemontree Niet meer actief

Hallo!

Wij zijn voor de zomervakantie op zoek naar een leuke camping waar we met onze caravan naartoe kunnen. De bedoeling is dat het niet super ver rijden is (vanaf Utrecht hooguit 400 km) Welk land maakt niks uit, ook Nederland is prima.

We zoeken een camping met een zwembad, of gelegen aan een rivier, meer of zee waar je kunt zwemmen. Ook moet de camping niet te duur zijn. Rond de 25,- is ons budget per nacht ongeveer, maar maximaal 30,- per nacht (caravan 2 volwassenen en 1 kind van 3 jaar)

Hebben jullie een echte aanrader voor ons? Het is een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg ;)

2. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Camping Spa d'Or in de Ardennen.
    Erg leuke camping met veel animatie en een leuk zwembad.
    Ligt vlak bij Spa en een leuk meer, echt een aanrader!
    Met nederlandse eigenaar.

Wat ook een leuke camping is is Camping Roland in Limburg.
    Wel een camping met veel vaste plaatsen, weet niet of je daar van houdt.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij vonden domaine des messires een mooie, sfeervolle camping, met nederlandse eigenaren. Ik denk dat het alleen nét buiten jullie bereik ligt qua afstand, het ligt in de vogezen, nét in Frankrijk dus. Ik ben wel benieuwd naar overige reacties; wij hebben zelf hetzelfde, maar dan tot 550 km ongeveer..
    Luxemburg heeft ook veel leuke kindercampings, maar wel prijzig ook helaas. Vandaar dat wij er nog niet uit zijn. Ik vind een kleinere camping wel fijn, wat overzicht...

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    iemand nog tips??

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Zilvermeer in Mol. Heeft prachtige meren en aan de overkant van de camping is een andere camping met tropisch zwembad.

6. lemontree

lemontree Niet meer actief

Bedankt voor de tips dames! Onze situatie is alleen wat veranderd, ik ben tegen die tijd 28 weken zwanger! :D Dus we houden het vast bij NL en tegen die tijd maar even kijken of ik het zie zitten in de caravan te gaan (vorige zwangerschap verliep niet vlekkeloos)

Maar de campings die jullie tipten zien er inderdaad erg leuk uit! Dat is wel wat ik zocht inderdaad.

7. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina