heleuuuuuuuuuuuuuuu ik ben ontzetttendddd verslaafd aan de white thea van pickwick, en dan de roze, grape & pear, maar overal waar ik ze kocht, worden ze uit het assortiment gehaald, snif snif, heb overal gekeken hier maar zie ze nergens meer. iemand toevallig nog een supermarkt bij zich in de buurt die ze nog verkoopt? ik mis mn thee zoooooooooo helemaal nu ik zwanger ben, ik wil m ik wil m ik wil m iedereen die de pakjes nog ziet mag ze voor me meenemen hihi ik betaal ze terug, en de verzendkosten natuurlijk!!! veel liefs van mij
volgens mij heb ik daar al eens gekeken,maar weet t niet zeker!! oh ja, mn moeder woont in t noorden , daar ging ik laatst ff kijken bij de thee daar, zag ik m ook niet liggen
Tja... Is net zoiets als Pickwick Elements Warming Fire waar ik aan verslaafd was.... Ook uit het assortiment gehaald, omdat het te weinig verkocht werd.... Ben nu stad en land aan het afzoeken naar iets vergelijkbaars, maar tot op heden nog niet kunnen vinden.
Ik kan 'm ook nergens vinden Ja, op mijn werk hebben ze die thee nog liggen, die staan dus standaard op mijn bureau. Maar wil het ook wel graag voor thuis hebben....
Al bij koffie en kado gekeken? Ik zie wel de variatiedoos ervan maar niet de grape pear apart. Misschien dat ze het nog wel in de winkel zelf hebben. Koffie&Kado - PW white tea variadoosje,
en fruit twister met peer hebben ze ook al nergens meer... wel die andere maar die vind ik niet lekker Je zou het bij pickwick kunnen navragen of ze echt uit de handel zijn genomen...
hey jumbo heeft toch in zijn contracten staan dat als er een product niet aanwezig is in de winkel, je dat mag laten aanschaffen. Dus ik zou t proberen. Zij zorgen ervoor dat t in hun winkel ligt en dan kun jij t kopen.
Mijn vriend had laatst een x boodschappen gedaan en toen kwam hij terug met een doosje witte thee van Pickwick. Er zaten 4 verschillende soorten in. De gewone, de roze, de oranje en nog 1. Ik vind die roze ook heeel lekker dus vandaar dat hij het gekocht heeft. Bij de digros/dirk vd broek/bas vd Heijden
ja die is echt lekker inderdaad..maar als je op Pickwick NL | Pickwick Assortimentkijkt dan staat hij er los helaas ook niet meer bij. Dus ben bang dat ze hem helemaal eruit gehaald hebben. Als ik hem ergens zie dan neem ik hem mee!8)