Securitas aan de deur?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Laatst was er geloof ik ook een topic over maar net stond er dus iemand aan de deur die een beveiligings systeen weg mocht geven namens Securitas daarbij wees die op het borduursel op zijn jas dus geen legitimatie te zien. Ik heb gezegd dat wij voorzien zijn van een alarminstallatie en dit dus genoeg vinden en heb hem daar mee af kunnen wimpelen. Ik moet Securitas zelf nog bellen hier over maar kan me niet voor stellen dat zo'n bedrijf zo te werk gaat dus dames let op!

2. minon

minon Niet meer actief

Het zou wel van hen kunnen zijn maar het klinkt verdacht. Twee jaar geleden hebben wij wel op die manier ons alarm gekregen. In onze straat mochten ze geloof ik drie systemen weggeven het enige wat je betaald zijn de maandelijkse kosten. Ze hebben her hier kostenloos geïnstalleerd. Maar je hoort de laatste tijd wel dat ze ermee frauderen in ieder geval. Die man bij ons toen had ook een jasje aan maar ook allerlei papieren van securitas, folders en een legitimatie.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja dat was hier allemaal niet te zien. Heb een berichtje op de facebook pagina gezet van Securitas, ben benieuwd.

4. chila

chila Niet meer actief

Hier zijn ze ook al eens aan de deur geweest, smiddags en wilden graag savonds terug komen.. Ik heb toen gezegd geen interesse en dan kom je maar na 6 uur. Savonds kwamen ze inderdaad en mijn man heeft ze afgewimpeld. Weet niet of het echt was, maar ach heb 2 waakhonden haha.

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier ook gehad paar jaar geleden. Het is echt maar..... Niet via Securitas zelf! Was een ander bedrijf die klanten bij elkaar sprokkelt en Securitas weet daar zelf niks van. Heb ze gebeld...het is een aanbieding maar ddie bedrijven mogen het niet brengen zijnde als gewonnen of gratis weggeven.

6. minon

minon Niet meer actief

Het systeem is idd van uw eigen huis en veilig, de doormelding gaat naar securitas. Maar uw eigen huis en veilig hoort wel weer bij securitas ofzo. Maar ik zou ermee oppassen en ze moeten zich echt wel kunnen legitimeren lijkt me.

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier van de week het zelfde.

Hij had wel een uitgeprint kaartje aan zn jas...

Hij vertelde dat de vorige eigenaar recht had op een gratis installatie en dat wij dit nu wel konde krijgen.

Toen wij zeiden geen interesse te hebben drong die aan en daarna gaven wij aan voorzichtig te zijn ivm alle dingen die je hoort kwa oplichting en toen werdt die helemaal boos! Gedroeg zich erg betrapt en liep weg.

Wij hebben de politie gebeld... die is wel gekomen maar heeft schijnbaar niks gedaan want savonds stond die bij de buren.

Ook securitas gebeld en die vonden het vreemd aangezien je echt niet de gratis installatie van de vorige bewoner mag hebben...

Ik zou dus wel ff melding bij securitas maken. Dan kunnen ze er miss wat aan doen.

Deel Deze Pagina