welke van de 2 campings?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door chanti1990, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Wij willen in de bouwvak een weekje naar Zeeland met onze kids van nu 26 maanden en 5 weken. Ook hun opa en oma gaat mee.
    Nou kunnen we moeilijk kiezen wat camping betreft. We hebben er 2 gevonden binnen ons budget.

Een kleinschalige camping. Voordelen: zit aan de noordzee, heeft een bungalow, veel mooie dorpjes in de buurt.

Of een camping van roompot. Voordelen: ook aan het water, subtropisch zwembad, indoor speeltuin.

Wat zou voor jullie belangrijker zijn? Een subtropisch zwembad met veel speelgelegenheid voor als het slecht weer is maar dan een saaie omgeving en een stacaravan of voor een saaie camping maar waarvan de omgeving leuker is en je in een bungalow zit?

Of weet iemand nog iets leuks en betaalbaar wat aan zee zit?

X

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zou voor Roompot gaan!

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb 2 bezige jongens, dus ik zou voor de roompot gaan! Dan zou ik ook bij slechtweer meer zekerheid hebben dat we de tijd goed doorkomen.

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij zijn op Camping de wijde blick geweest. Een ardoer camping met tevens verhuur accommodaties. Wij vonden het een geweldige camping. Dichtbij het strand en Renesse. Renesse vonden wij erg leuk, heel gezellig! Wij gaan er zeker nog eens terug!
    Succes

5. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ja ik neig zelf denk ik ook naar roompot zodat je in ieder geval wat op de camping kan doen als het slecht weer is.
    Vooral omdat je nog met slaapjes zit en je niet de hele dag van de camping af kunt. .
    Maar in de buurt is het hier weer saai en moet je wat verder rijden voor een leuk dorpje. Mijn ouders die mee gaan zijn nogal van de terrasjes pakken. .

Klarinet Ik ga eens kijken, Bedankt voor de tip!

6. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Omdat je nooit zeker bent met het weer zal ik ook iets kiezen waar je binnen ook kunt vermaken.

Ardoer heeft een leuke camping in Oostkapelle met oa een binnenbad en een indoor speelgebeuren.
    Oostkapelle is ook echt toeristisch vlak bij het strand en dorpen als Westkapelle,Zoutelande en Domburg liggen in de buurt.
    Vooral in de zomer is er genoeg te beleven.

Camping in Oostkapelle, Zeeland | Ons Buiten | Ardoer.com

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#7 MMarianne, 9 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2015
    Wij zijn vorig jaar naar een "saaie camping" geweest in Oostkapelle (camping Dennenbos om precies te zijn) en hebben een top vakantie gehad. Leuk veld met vriendjes voor zoontje, klein speeltuintje bij ons veld, klein zwembad maar zaten op loopafstand van het strand, hadden ook de fietsen mee en zijn bijvoorbeeld naar de markt in Domburg gefietst en er was een circus in de buurt. Het weer was ons ook goed gezind maar heb je een mindere dag kan je altijd een dagje naar een subtropisch zwemparadijs of indoorspeeltuin...wij zijn meer liefhebbers van een gemoedelijke camping dan van een groot park.

Deel Deze Pagina