Wij vlogen toendertijd met Arkefly ook via Cuba, hoefden er niet uit. Landden daar om passagiers af te zetten en op te pikken. We hadden de vakantie geboekt bij Holland International/Arke Informatie El Tukan (Hotel), Mexico met Arke.nl Leuk hotelletje, maar ik zou er niet met 2 kleine kinderen heen gaan, dan zou ik een goed Resort zoeken. Playa del Carmen opzich is wel een leuke badplaats. En in de omgeving heb je wel mooie dingen te zien, doen. Diverse maya-tempels en aquaparken.
wij zijn eind september weggegaan en dan 16 dgn verder. Erg zeg ik weet de data niet meer Maar het was zeker eind september hihi. Als je via Cuba vliegt hoef je er idd niet uit ik ervaarde het wel als een lange vlucht ondanks dat ik de wereld al over ben geweest. Het komt omdat je land en daarna weer opstijgt. Daarom vroeg ik ook naar de leeftijd. Hebben ze al eerder gevlogen? Wel waanzinnig leuk dat je zo'n reis wilt ondernemen met je kids!!!! Wij waren in totaal zo'n 14 uur onderweg trouwens, maar het resort was zo waanzinnig. Oh het nadeel is wel dat de muggen anders zijn in Mexico. Vriendlief kreeg enorme schijven op zijn arm van de beten dus neem een goede antibite mee
Nee we zitten nu nog te twijfelen tussen een sandos hotel of een iberostar...moeilijk moeilijk.... Is het sandos hotel luidruchtig trouwens?
Ja kijk dat is toppie hahahaha....dan gaan we dus ook wachten! Ja ach.....we willen gewoon een topvakantie hebben en mijn vriend komt uiit midden amerika en zijn er al eens zover naar moeten reizen...maar de kids waren er toen nog niet. We nemen veel entertainment mee hahahaha...we willen trouwens een ipad meenemen in het vlieigtuig weet jij of dat mag ai antibite is dan wel handig......je hebt alleen een hep a vaccinatie nodig he?
nee helemaal niet!! Je hebt zeg maar het midden gedeelte waar alles gebeurt en ruim daaromheen staan de huisjes met kamers
gelukkig.........bedankt voor al je antwoorden trouwens...ik zit nog zo te twijfeleb man...die tucan is zo mooi met een jungle tuin enz... Ben bang dat op het resort zelf van sandos niet zo veel te doen is...? Ik wacht met smart op Eerised hahahaha
wij hebben ons helemaal niet ingeënt. Maar die anti-bite is echt geen overbodige luxe als je echt voor een mooie, rustige vakantie gaat waar je ook nog wat kan dan zou ik zeker naar Mexico gaan Wat ik al zei, het is dat we nu zwanger zijn en de gyn ons elke 2 weken wil zien anders was ik nu weer rond september gegaan. Wij hebben zo genoten ondanks dat we eigenlijk heel sceptisch tegen een all-inclusive vakantie aankeken. Volgens mij mag je gewoon je Ipad gebruiken in het vliegtuig maar dat zou je nog wel voor de zekerheid na moeten vragen. Ze hebben ook zo'n entertainmentset voor 10 euro, maar dat is echt zonde van je geld hoor.
Graag gedaan hoor!! vraag maar raak Iberostar ken ik niet wel langs gereden en het ziet er groot uit. Het voordeel is dat je een bandje krijgt waardoor je in elk Iberostar hotel kan eten en drinken. dus ben je klaar met de één dan ga je naar de ander Ik denk dat de situatie met kinderen ook heel anders is. Jullie kijken toch meer naar een plek waar veel voor de kids te doen is en waar ze zich thuisvoelen. Wij keken vooral naar luxe, rust en zo veel mogelijk zon, zee, strand en alcohol
Ipad mag gewoon in het vliegtuig, alleen niet tijdens het stijgen en dalen, dan moet alle electrische apparatuur uit. Vraag is hoe lang de batterij van de ipad het houdt. En of de apps internet nodig hebben. Ik zou de ipad wel in een stevig omhulsel doen, de tablet van mijn schoonvader is doordat er mensen hun handbagage nog in de cabine hadden gepropt kapot gegaan. Wij hadden de laptop en de fotocamera in zo'n hardcover koffertje die als handbagage meegaat.
@Karin je had er de tijd niet meer voor natuurlijk hihi...ja misschien kunnen we ons ook afvragen hoeveel zin het heeft als je alleen op eem resort bent met af en toe een uitstapje.. Ja precies het is bij ons iets anders ivm de kids.....wat houdt dat entertainment ding dan in ? @Happy..het is dan meer voor spelletjes en filmpjes voor de meiden die we er al opzetten dan....de nieuwste ipad houdt 16 uur vol meen ik dus dat kan dan wel....
Persoonlijk Entertainment Programma boeken ArkeFly - Films, muziek en tv-series ik zie dat het nu al 15 euro is...afleggers we hadden idd niet zo heel erg veel tijd...we wilden gewoon even weg van het zkh en alles eromheen. Boeken en wegwezen. Ik zou Sandos altijd aanraden omdat het ook mijn enige ervaring is in Mexico. Voor jullie zijn de kids natuurlijk prioriteit nummer 1
nee wij hebben geen last gehad van het orkaanseizoen...Vrienden van ons zijn begin augustus geweest en die hebben er wel last van gehad, maar niet overweldigend. En je hebt wel films maar dan op zo'n algemeen beeld. Dus je hebt geen schermpje voor in je stoel zeg maar. Idd de vlucht is al duur genoeg ben blij dat wij in verhouding maar heel weinig hebben betaald voor de reis. Weet ook niet of ik er 1800 of 2000 euro p.p voor over had gehad. Moeilijk he vakantie kiezen wij hebben ook geen idee waar we heen moeten dit jaar hihihihi
Wij overigens via Brussel gevlogen toendertijd... Heb daar met Dolfijnen gezwommen.. En niet in Xella! Waar wij waren was nog veel mooier. Wel in Xella geweest... Jeeptocht gedaan en bij de maya tempels, echt mooi,
@Karin ja dat is dan wel minder met die orkanen en regen.....maar lees ook vrij veel dat het wel meeviel..... Ah dus je kan wel films kijken in principe? Ach de ipad vol films zetten hahahaha... @EErised..kan ook idd.....alleen vliegt martinair niet meer.... Het beste is om via cuba te vliegen dan hoef je je vliegtuig niet uit namelijk .. in amerika wel en dat gaan we dus niet doen met 2 kids!