Volgend jaar september willen wij naar Griekenland. Wij komen daar al jaren maar nu dan voor het eerst met onze dochter van dan 1.5 jr. Nu ben ik op zoek naar een leuk kindvriendelijk appartement. Waar maakt ons niet uit. Wat wij belangrijk vinden: - In of dichtbij een leuke grote stad met liefst een boulevard. Iets waar je 2 weken prima kan vertoeven en niet na 1 restaurantje en winkeltje alles hebt gezien. - Met zwembad ( ook kinderdeel), en dicht bij een strand. 15 min lopen geen probleem. - Waar je op de begaande grond een appartement kan boeken. - met een restaurant zou leuk zijn, geen must. - Geen feest eiland of in de buurt van een plek zoals chersonissos - En natuurlijk kind vriendelijk Ben benieuwd naar de tips, als het niet helemaal is met wat wij belangrijk vinden maar jullie hebben met kinderen goede ervaringen, deel het ook vooral!
3 jaar geleden zijn wij naar rhodos geweest. Erg leuk hotel met 3 zwembaden en een kinderzwembad. Speeltuintjes, kinderclub, en super leuk personeel! Restaurant was prima! (All in) en direkt aan het strand. Leuke boulevard met leuke restaurants en winkeltjes. (Op loopafstand). Hotelkamer was erg goed! 2 kamer app. Met keukentje. En airco. Hotel heet forum beach resort.
Ik zie nu dat het hotel inmiddels een andere naam heeft: Dodeca Sea Resort - All Inclusive in Rhodos4 sterren
Wij zijn dit jaar naar Zakynthos geweest naar appartement Erietta en hebben het daar echt fantastisch gehad. We hebben alweer geboekt voor volgend jaar. Wij hadden een appartement op de begane grond bij het kinderbad. Onze meiden zijn iets groter dus die gingen dan zelf naar het zwembad om even te zwemmen. Het restaurant erbij is echt super goed. Er zit alleen geen boulevard bij waar je zo heen kan lopen. Wel op loopafstand naar Tsilivi en het strand. Appartementen Erietta - Zonvakantie - Sunweb Zonvakanties
Ziet er mooi uit! Ik ben vorig jaar mei ook en zakynthos geweest. Zeker weten een heel mooi eiland wij zaten in een dorpje naast laganas.
Oei, heb je de laatste recensies gezien op Zoover? Als het veranderd is van naam/eigenaar is het niet verbeterd......
Peridis family resort op Kos! Op loopafstand van Kos stad (10-15 minuutjes langs de zee over goede wandelpaden) en er zijn ook restaurants dichterbij) superleuke speeltuin en binnenspeelkamer en lief personeel. Wij waren er in oktober (buiten de herfstvakantie) met Y die toen anderhalf was en toen was het niet heel druk. Het appartement was netjes en ruim en had een groot balkon +- 3x5m. Het kinderbadje was wel vrij diep voor een peuter van 1,5 en niet verwarmd, dus we hadden een badje op het balkon gezet.. Ook had de babyfoon precies bereik tot het vip terras met bubbelbad We hadden fietsen gehuurd met zitje en zijn het hele eiland over gescheurd,
Ziet er goed uit! Kos lijkt mij een mooi eiland. Ik zet hem in mijn favorieten. Wat houd het vip terras in?
Loungebedden, bubbelbad en volgens mij in het hoogseizoen ook een bar.. En verboden voor kinderen (dus lekker rustig)!
Maar dat is wel onhandig met mijn dochter Klinkt wel ideaal, hadden wij moeten weten toen we nog kinderloos waren.
Nee niet gezien... Zo erg? Toen wij er waren was t echt super goed allemaal! Jammer voor het hotel dan!!!