Tips gezocht! Verre vliegreis met dreumes 14 mnd

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Linnepin86, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Hoi allemaal!
    Wij vliegen over een maand met ons zoontje van dan 14 maanden naar de Dominicaanse Republiek. Hebben jullie tips voor de vliegreis? Ik heb voor hem een Deryan Air Travler gekocht. Hebben jullie hier ervaring mee?

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hoi, je mag me pben als je wilt. Heb met dreumes van 16 maanden 16 uur gevlogen.

3. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    👍 je hebt een pb!

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hadden voor zoon (12 maand, naar nieuw zeeland dus 12 en 10 uur vliegen met een tussenstop van 12 uur) een eigen stoel met zijn autostoel zodat hij vast zat. Zo kon hij lekker slapen, lekker chillen en hoefde hij niet steeds op schoot. Hij heeft pas rust als hij vast zit namelijk. Qua eten had ik knijpfruit mee en rijstwafels etc. Potjes wou hij niet aan boord en het warme eten was lastig qua allergie dus op de terugweg nam ik meer hapjes mee voor de lange reis. En genoeg luiers en billendoekjes. Kleine speel dingen zoals zo'n magnetisch tekenbord, stickers. En evt een fopspeen heel de vlucht, die ene keer.

5. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja, wij hadden ook een eigen stoel voor ons zoontje, toen 13 maanden oud. Zo duur zijn de stoelen voor een kindje niet, dus daar moet je niet op bezuinigen als je een flink eind gaat vliegen.

Wij hadden een go-go babyz gekocht, een soort trolley waar je de autostoel aan vast kunt klikken. Ons zoontje zat gewoon in de autostoel en zo konden we hem gemakkelijk vervoeren. Het weegt dan ook bijna niks en kan plat in de koffer als je het niet gebruikt.

Op schiphol hebben we meteen de koffers + kinderwagen inlaten checken, we hadden immers de autostoel waar hij lekker in zat.

Wat een voordeel is, is dat je weet hoe je er mee omgaat, je loopt bijna geen schade op en in de taxi/huurauto zit hij/zij ook veilig.

Als we een plekje bij het raam hadden, zat hij daar. Zodat 1 van de volwassenen lekker rustig zat.

Neem ook minimaal 2 verschoonsetjes kleding mee. Ze zitten erg lang, dus ook veel kans op doorlekken/knoeien.

Veel plezier, ons is het enorm meegevallen en we zouden het zo weer doen.

Deel Deze Pagina