Wij gaan deze zomer naar de Lommerbergen en hebben een kinderbungalow geboekt. Nou lees ik op Zoover nogal wat negatieve ervaringen over de bungalows. Iemand ervaring hiermee? En hoe is de rest van het park?
Wij zijn er pas geweest. Niet in een speciale kinderbungalow overigens. Het park vonden wij leuk en overzichtelijk. Het eten was gewoon prima. Bedden waren oké. De schoonmaak van ons huisje was verschrikkelijk, met name de badkamer was gewoon echt vies.
Wij waren 2 weekenden terug daar. Niet een kinder bungalow maar een 6 persoons huisje. Deze was prima schoon. Wel wat gedateerd. Fijn park. Prima te lopen. Prima eten. Alles was gewoon goed.
Wij zijn er vorig jaar maart geweest in een gewone bungalow. Huisje wat gedateerd maar verder prima, mooi park met een uitgebreide plaza waar vanalles te doen was.
Bedankt voor de reacties! Dat de huisjes gedateerd zijn, had ik idd ook al gelezen. En dat het niet altijd even schoon is ook. Als het niet de spuigaten uitloopt, kan ik daar nog wel mee leven. Waarschijnlijk gaan we toch veel ondernemen in de buurt, dus dan zijn we overdag sowieso vaak weg. Fijn om te lezen dat park zelf wel erg leuk is! Vooral het zwembad lijkt me ontzettend leuk voor onze jongens.
Nou laat ik het zo zeggen. Volgens mij ben ik zo'n 25 jaar geleden op lommerbergen geweest met mn ouders. Twee jaar geleden wekte de bungalow de indruk dat er niets was gedaan in de tussentijd. Alles was oud en vies. Badkamer vol schimmel, aanrecht van houtpulp letterlijk aan het verrotten (en zeer minimalistisch qua uitrusting), plakkerige vloer, gedateerde meubels. En dat dan met overal hondenharen, en een afgekloven bot onder het bed. Want aan voorkeuren als "huisdiervrij" hebben ze ook lak in het hoogseizoen. Een extra schoonmaak had een zeer beperkt effect. Dit was geen kinderhuisje, ik hoop dat je meer geluk hebt!
In de meivakantie hadden we daar een kinderbungalow. Het was een eenvoudig huisje, de kinderkamer vonden de kids fijn. Klein huisje wel, nu ondernemen wij ook veel en was het goed weer om buiten te zijn dus geen last van, de basis is er. De badkamer was schoon, prima hygiene. Ik vond het huisje wel muf(vocht?) ruiken. Bedden waren prima. Het park is overzichtelijk, mooi zwembad, lekker groen , speeltuinen. Prima vakantie gehad daar
Twee jaar geleden geweest in een kinderhuisje. Erg verouderd en niet al te schoon. Badkamer ronduit vies. Ook n muffe schimmelgeur in t hele huisje en kapot speelgoed in de kinderkamer. Slecht gegeten in t restaurant. Maar ondanks dat toch n prima midweek gehad, het is maar wat je ervan maakt. Zwembad en speeltuin waren prima en de omgeving ook erg leuk.
Afgelopen januari op Lommerbergen geweest. Nooit weer! Gedateerde huisjes waar het erg tochtte (je zag de spinnenwebben aan het plafond heen en weer waaien). De keukenkastjes waren afgebladderd en de inboedel was erg oud. Het personeel was niet gastvrij en het zwembad was koud en muf. Onze dochter was 8 maanden en zwemmen was geen optie omdat het er zo koud was. Het is een autovrij park maar overal staan de auto’s geparkeerd bij de huisjes. Snap ik aan de ene kant wel want parkeren voor de receptie was heel slecht geregeld. Ik vond het de naam Landal geen eer aan doen.
Ik vond de schoonmaak in de lommerbergen juist heel goed, denk dat je het dus moet treffen hiermee. Ik ben al in veel parken en huisjes geweest, maar Lommerbergen was zeker 1 vd schoonste. En het park zelf is ook heel leuk, dat je de oude huisjes gewoon voor lief neemt.
Wij zijn er in het weekend voor de kerst geweest en van alles wat je hier beschrijft kan ik niks herkennen. Het huisje was echt schoon, het stormde 1 avond enorm maar geen tocht gemerkt, zwembad helemaal leuk en schoon (temperatuur niet gemerkt dat het koud was, maar onze kids zijn ook 7 en 9 en merken het niet zo snel als een baby wellicht). Parkeren ging gewoon prima voor in het park en de enkele auto die wel bij het huisje stond had vaak toestemming. Zo niet dan kwam er een briefje onder de voorruit. De plaza vonden we erg gezellig en leuker dan die op het Vennenbos. Ons huisje had een redelijk nieuwe keuken en badkamer was ook echt niet oud. Misschien hadden jullie pech met een huisje wat niet gerenoveerd nog was. Schijnt dat nog niet alle huisjes gerenoveerd zijn heb ik wel eens gehoord. Bij ons was het in ieder geval wel helemaal in orde.
Ook hier dus wisselende ervaringen. Dat zag ik ook op Zoover. Dat het huisje niet zo groot is, hebben we ons op ingesteld. Hopelijk is het mooi weer en kunnen we veel buiten zijn. We zijn sowieso van plan om veel te ondernemen, dus dat gaat wel goed komen. Ik ben alleen een beetje huiverig voor het parkeren. Daar heb ik al meerdere slecht ervaringen over gelezen. De parkeerplaats zou te klein zijn voir het park etc. Nou ja, we gaan het zien! Bedsnkt voor alle reacties tot nu toe!
Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Prachtige omgeving, mooi zwembad. Leuk mee kunnen doen met babyzwemmen en daarna heerlijk in het warme bubbelbad! Waren erg tevreden! Maar heb geen vergelijkingen want was de eerste keer in een huisje,normaal kamperen wij altijd ! Wij hadden altijd parkeerplek en reden ook altijd de met de auto het park in om boodschappen of andere spullen te dumpen in het huisje