Hotel met aparte kamer voor baby en jacuzzi?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Divarg, 10 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Wij willen een paar dagen weg in Nederland. Waar maakt niet zoveel uit maar we zijn op zoek naar een (enigszins betaalbaar) mooi hotel met aparte ruimte waar onze babydochter kan slapen en een jacuzzi en/of sauna/stoomcabine enzo op de master slaapkamer voor ons. Een dag of 3 hadden we gedacht. Dan kunnen wij lekker relaxen op de kamer als dochterlief 's avonds ligt te tukken.
    Heeft er iemand een tip?

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Wij zijn met kerst bij landal orveltermarke geweest. Een luxe huisje met boven een welness ruimte met groot rond bubbelbad, zonnebank en sauna. Heerlijk!! Boven heb je ook een grote slaapkamer met babybedje. Het park zelf is heel rustig. Het huisje was top, heerlijk genieten en ontspannen. Heb je zelfs nog meer ruimte dan alleen hotelkamer.

3. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Wow dat klinkt heerlijk! En dat bubbelbad, zonnebank en sauna is dan privé?

4. Hotel Marijke in Bergen is ook een goede optie.. Alle kamers zijn daar wel verbonden met elkaar, maar als je dochtertje in een campingbedje in de huiskamer ligt en jullie zitten gezellig in de badkamer (2-persoons jetstream én sauna!), zul je echt geen last van elkaar hebben!

Een bubbelbad is heerlijk, maar ik vind ze overal zó klein.. Die in Hotel Marijke is écht 2-persoons (met rugkussens, tv boven het bad, lichtjes onder water in allerlei kleurtjes.. :p ).

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
    Ja hoor dat is prive, je hebt gewoon je eigen luxe huisje, met heerlijke houtkachel beneden. Keuken/woonkamer beneden. Een slaapkamer beneden, met een badkamer met massagedouche. En dan boven nog een aparte normale badkamer. En een badkamer de uitgebreide welness, ook nog een slaapkamer.
    Er zijn 4 en 6 persoons welnessbungalows. Misschien ook wel 2 persoons. Dat zou je ff moeten nakijken op de site.

Ik heb ook nog wel een link van Landal om met 50 of 100 euro korting te boeken. Meestal is dit nog goedkoper dan lastminute Ik leg ze altijd allemaal naast elkaar, en kom dan via deze link het goedkoopste uit.;) Maar die moet ik ff opzoeken..

6. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.125
    2.961
    113
    Vrouw
  7. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Klinkt super, ben benieuwd naar je link!

8. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Dat klinkt ook super! Ik ga even googlen :) Bedankt voor de tip!

9. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Er zijn van die websites waar je huisjes kan vergelijken (bungalowspecials geloof ik is er een van) en dan kan je zoeken naar een 4-persoonshuisje (2 slaapkamers dus) met sauna. Er is echt ontzettend veel aanbod. Hotels is wel lastiger denk ik, omdat daar meestal losse kamers zijn voor 2 personen en je via de gang naar de andere kamer moet. Sauna's zijn vaak ook niet voor privé gebruik.

10. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
  11. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ja had er helemaal niet bij stilgestaan maar een huisje is eigenlijk nog veel beter :D Dank je wel!

12. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Orveltermarke heeft ook nog een super leuk zwembad om met je kleintje te gaan zwemmen, een ballenbak en eenvoud restaurant ;)

Deel Deze Pagina