Mijn man heeft plotseling gehoord dat hij waarschijnlijk tussen kerst en oud en nieuw vrij is, omdat we allang niet samen op vakantie zijn geweest zouden we wel een paar dagen samen met onze dochter (3 jaar) een paar dagen naar een hotelletje willen. We dachten dit misschien met een bezoek aan de winter efteling te combineren. Wie weet er een leuk niet te duur hotel in die buurt? We willen dus een dag naar de efteling maar ook eigenlijk wel een dagje in het bos wandelen en dan op tijd naar t hotel terug, dus t moet ook wel enigszins aardige kamers hebben. Heeft iemand een leuke tip? Niet t efteling hotel want dat vind ik echt veeeeel te duur.
op Hotel Specials - De beste aanbiedingen van hotels! staat een leuk hotelletje !! heb toevallig gisteren ook lopen zoeken naar een hotel dichtbij efteling hotel waalwijk heet ie volgens mij !!
Ik heb uiteindelijk via hotelspecials voor het secret hotel gekozen. Een 4 sterren hotel met ontbijtnbuffet in de buurt van de efteling. Je krijgt dan pas 48uur van te voren te horen welk hotel het is.. Het scheelde enorm in prijs dus ik dacht ik gok er maar op.
Wij zijn in de zomer 2 nachten in NH hotel in Waalwijk geweest. Met een kleuter en een baby op een kamer. Is prima bevallen! 20 minuten lopen naar de efteling.