Hotel met pubers

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aapje79, 13 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    Normaal gaan we altijd kamperen in spanje, maar doordat ik nu gescheiden ben wordt dat aankomend jaar helaas een beetje lastig. Nu zit ik te denken om samen met mijn 2 kids van dan 15 en 11 jaar naar een leuk hotel ergens in spanje(eilanden mag ook), griekenland of kroatiƫ te gaan. Heeft iemand een leuke tip voor me. Graag een zwembad, vlakbij of aan strand en op loopafstand naar een centrum van dorp.

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Wij zaten in 2018 in Bellos dit hotel zit op de berg in Chersonissos. Kreta. Het zwembad heeft 2 leuke glijbanen. Het ligt niet direct in het centrum dus lekker rustig maar het is aan te lopen naar het centrum en strand. Enige nadeel is dat doordat het op de berg ligt omhoog gaan best een ding is, maar een taxi kost maar 7 euro dus dat is te doen. Of je huurt een auto kan ook. Mijn zoons vonden het zwembad echt geweldig dus wij zouden er zo weer voor kiezen ondanks de iets ongustigere ligging.

In Chersonissos zelf heb je Star Beach wat ook leuk is om met tieners heen te gaan. En het Aquapark een stuk verder in de bergen is zeker ook leuk.

En de eigenaresse is Nederlands wat ook fijn is. Daarnaast is de prijs kwaliteit echt prettig. Als je een hotel met glijbanen ben je vaak zo nog een paar honderd extra kwijt.

Deel Deze Pagina