Dames, Wij zoeken een leuke camping in Kroatië. Een waar we een bungalowtent kunnen huren, of een goedkope stacaravan oid. Welke camping raden jullie aan? Ik twijfel tussen 3 campings: Camping Vranjica belvedere. Camping Solaris beach resort. Camping Zaton holiday resort. Mag natuurlijk ook een andere camping zijn die je aanraadt. Kom maar op.....
wij gaan in de zomer ook voor het eerst naar kroatie en wij hebben gekozen voor camping bijela uvala. een neef en nicht zijn er de afgelopen 2 jaar geweest en ze hebben het erg naar hun zin gehad. ik ben benieuwd. succes met het maken van je keuze.
Wij gaan al jaren naar Solaris beach resort! De afgelopen 3 afleveringen van campinglife gingen over camping Solaris!
Wij zijn 2 jaar geleden naar Zaton holiday resort geweest. Beviel ons goed. Ook fijn was dat daar een zandstrand is ipv keien, zoals op de meeste plekken in Kroatie.
Super, bedankt voor jullie reacties. Aapje79, wij zijn al 2 keer in kroatie geweest.. vorig jaar bijela uvala! Massale camping, wanneer ga je? Wij waren buiten het seizoen en toen viel het reuze mee. Porec is een leuk dorpje! Het jaar daarvoor zijn we naar zelena laguna geweest, camping ernaast haha. Als je vragen hebt hoor ik het wel. Honeymc en Antje77, wij zijn dus erg aan het twijfelen. En bijna alles is al uitverkocht... Lastig want we hebben het geld niet voor een stacaravan, alleen voor zo'n bungalowtent. Ik zal de afleveringen van campinglife eens bekijken.....