busreis naar disneyland parijs?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door NathalieH, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Wij willen heel graag met Emma naar Disneyland parijs. Emma geeft steeds aan dat ze met de bus wil. Dus zijn we nu er over aan het denken om dat met haar te gaan doen, maar we twijfelen of deze busreis niet te lang voor een 2-jarige is.
    Wie heeft er ervaring mee? Wie kan ons dit aan of juist afraden?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou persoonlijk gewoon een keer met de bus gaan als zij een keer met de bus wil en naar disney gewoon zelf rijden. Dan kan je immers gaan wanneer je wil en zit je nooit met op tijd moeten zijn voor de bus etc. Daarbij lijkt het mij niet prettig met een 2,5 jarige in zo een hobbelbus opgepropt te zitten voor heel wat uur ;)!

Maar zo zie ik het, misschien denken er wel mensen anders over :D.

Liefs Hanneke.

3. Ik zou niet met de bus gaan. Bus doet er veeeel langer over, je zit ast aan bepaalde dagen (weekenden) en aan uren.
    Het is wel leuk maar ik denk erg lang voor iemand van 2,5. Daarbij vinden wij het veel fijner om met niemand rekening te houden en te vertrekken wanneer wij willen zodat we vroeg daar zijn.

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    bus zou ik ook niet doen. je gaat midden in de nacht weg. en moet dan nog 8 a 9 uur rijden. veel te lang met zo'n kleintje denk ik. dan zou ik nog eerder met de trein gaan

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zou ook niet met de bus gaan... Je zit aan vaste tijden vast en je kunt niet stoppen wanneer je zelf wil! Ik weet niet in welk hotel je zit maar je dochter kan wel evt iedere dag vanuit het hotel met de bus naar het park zelf haha

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zou dat idd echt niet doen. zelf heb ik alle middelen behalve de trein gedaan naar disney. en de bus staat echt ver ver ver onderaan. dat was een hel. nu deden wij de heenweg ook veel langer erover ineens 12 uur ipv de berlofde 8 dus da was al een groot minpunt. dit ook dor de rokende buschauffuer dus we stopten echt regelmatig dat is als niet rokende echt erg frustrerend. dan was ie nog eens de weg kwijt.... die indruk kregen we tenminste. dus nee voor onsechtn iet meer.

je kunt veel beter met de auto gaan dan heb je je eigen tijden ook qua reistijd. en idd vanaf elk goedkopere disney hotel gaan pendelbussen dan kan ze daar toch ook met de bus.

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik vond het een HEL! Haha, maar iedereen ervaart dat anders natuurlijk. En misschien is de OAD bus wel entertaining :p .
    Het duurde mij veel te lang.

8. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel lang geleden gedaan, Ging toen met een vriendin en konden bijna niets anders. Geen rijbewijs, we waren student en de bus was veel goedkoper dan de trein... het was te doen maar daar hield t ook mee op. Met kinderen zou ik t helemaal niet doen.. Een bus is helemaal niet flexibel zoals met de auto. Je zit krap, je hebt veel medereizigers.. Als je de mogelijkheid hebt met de auto te gaan zou ik dat liever doen. Als je die mogelijkheid niet hebt zou ik voor de trein kiezen..

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik zou het nooit doen!! Heel vaak pauze omdat mensen moeten roken en je komt pas smiddags in het aprk aan.

Wij gaan vliegen in oktober, 100 euro retour met klm :)

Deel Deze Pagina