Behoefte aan verandering

Discussie in 'De lounge' gestart door Sue87, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Hai Lady's

Bijna elk jaar heb ik wel een periode waarin ik zwaar behoefte heb aan verandering. Niet dat ik persee ontevreden ben over mijn leven, maar eerder een onrustig gevoel dat ik iets moet doen.
    Soms is het al genoeg mn haar een andere kleur te verven, soms moet ik er even alleen op uit of een drastische beslissing nemen zoals ander werk zoeken.
    Nu dus weer dat gevoel en ik heb het idee dat het nu meer met persoonlijke ontwikkeling te maken heeft, omdat ik steeds minder blij ben met mezelf.. roken, niet hard genoeg sporten, ongezond leven..
    Maar ik ben zo lui:) ik weet niet hoe ik mezelf gemotiveerd genoeg krijg. Ik zit nog 2 weken thuis en ga dan weer werken.
    Ik krijg de knop niet om.

Heeft iemand tips? En wat was jouw turning point in je leven en wat heeft je er toe gezet echt door te zetten?

2. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ik herken het wel!
    Heb dat super lang gehad, ik was ook niet lang tevreden met werk of andere dingen, dan werd ik verdrietig en boos. Ik gaf dan anderen de schuld van mijn eigen ontevredenheid
    Maar na al die keren dat ik het voor mezelf (zo voelde dat voor mij) verpest had, ben ik het steeds meer af gaan leren
    Ik werd er namelijk echt niet gelukkiger van als ik dat deed.
    Maar dat zijn natuurlijk veel heftigere beslissingen dan een nieuwe haarkleur.
    Dat is gewoon leuk en spannend, je voelt je daarna weer nieuw en aantrekkelijk!
    Ik heb het nu alleen nog heel erg met het huis.
    Af en toe wil ik gewoon alles op zijn kop gooien en een nieuw plekje geven, maar dat geeft me een goed gevoel en het is leuk, dan koop je weer nieuwe dingetjes erbij, even jezelf verwennen!

Wees blij met wie je bent en wat je bent, en wat je wel al bereikt hebt in je leven! En denk niet zoveel na over de kleine dingen in het leven, die misschien niet goed zijn voor je.
    Je leeft tenslotte maar 1 keer😄

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Denk aan je zoontje, doe het dan desnoods voor hem! Werkt voor mij als een tierelier bij alles wat ik doe mbt gezondheid, in de ruimste zin. Houd voor ogen dat je je kind wilt zien opgroeien en hopelijk ook zijn kinderen, kinderen hebben hun moeder zó hard nodig ook als ze al volwassen zijn!! Afscheid moeten nemen van je jonge kind op je sterfbed wil je écht niet....😪😭

Deel Deze Pagina