Vakantiebestemming mei gezocht

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aicirtap, 24 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik zoek een leuke zonbestemming tussen half mei en eind mei voor 8 tot 10 dagen. Ik ben alleenstaand met dochter van bijna 4. Iemand tips?

"Eisen":
    Goede medische zorg
    Goed Openbaar Vervoer (of goedkoop een taxi)
    Je mag met een PCR test het land in en geen quarantaine toestanden.
    Appartement
    Ik ben niet van een week horizontaal liggen bij strand / zwembad. Liefst de mix s morgens een uitstapje en s middags strand / zwemmen.
    Mag ook rondreis zijn.

2. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Ik denk dat je het stukje over de pcr test en quarantaine voor nu nog los moet laten. Mei is nog wel een eindje weg dus misschien zijn de regels dan allang weer aangepast..

Mamavandrie34 en aicirtap vinden dit leuk.
  3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Bedoel je dat positief of negatief? Dat bijvoorbeeld alleen gevaccineerden mogen reizen?

4. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Niet in positieve of negatieve zin .. Wij zijn zelf bijvoorbeeld wel gevaccineerd maar onze kinderen niet. Stel dat je nu bijvoorbeeld naar Spanje iets boekt voor in mei en je hoeft daar niet in quarantaine en alleen negatieve test is voldoende voor gevaccineerde of niet gevaccineerde en ze scherpen de regels in april aan dat je bijvoorbeeld wel gevaccineerd moet zijn of anders negatieve test met quarantaine dan moet je goed kijken naar de opties om te annuleren of om te kunnen omboeken. Ik durf voor nu nog niet te boeken omdat ik eerst wil afwachten hoe het gaat met vaccineren bij kinderen Dat willen we namelijk niet en in quarantaine in het buitenland zien we ook niet zitten, dan gaan we voor een nieuwe loungeset

aicirtap vindt dit leuk.
  5. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Dat kan natuurlijk elk moment veranderen, daar is nu nog niks over te zeggen.

aicirtap vindt dit leuk.
  6. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Ik lees mee. Wij willen tussen 9 en 23 mei op vakantie met z'n tweetjes.

aicirtap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina