nou mensi, je mag wel aandelen hebben haha! enne...nog een nieuwtje...of eigenlijk sssst een geheimpje.... wij gaan niet met z'n drietjes....maar stiekem met zn viertjes...! leuk he?!?
Helaas is er voor babs1977 geen plaats meer in de drukke hooiberg, dacht dat ze al had geboekt, maar geloof dat Tamariscos vol zit.
Ha ha lees net mijn naam hier in het topic. Geen plaats meer voor Babs in Tamariscos Heb alles al geprobeerd We gaan nu naar Siesta Playa in Cala 'n Bosch. Ziet er erg mooi uit. Alleen op vakantiereiswijzer een beoordeling van cijfertje 4 Das wel wat minder. Maar we zullen zien. Heb er in ieder geval erg veel zin in. En wie weet volgend jaar naar Tamariscos
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op deze site. Ook wij gaan binnenkort naar Menorca naar app. Tamariscos. Wat leuk om zo te lezen dat jullie daar ook naartoe gaan. Wij vertrekken op 18 juni en gaan 29 juni weer terug. Dus Mensi en Moosje misschien komen we elkaar nog wel tegen.
Welkom op dit gezellige forum, leuk en misschien komen we elkaar nog wel tegen! Weet jij je vliegtijden al? klantenservice@tui.nl kun je heen mailen voor de tijden. Mail je gegevens even door..
Nee, ik weet onze vliegtijden nog niet. Hebben via Marysol geboekt. Weten ze dan bij die site onze vliegtijden ook? Ik zal het eens proberen.
Ik heb al een mail gestuurd naar TUI en ook al antwoord gekregen. Ze konden onze reistijden niet zien, omdat we via Marysol hebben geboekt. Maar een nicht van mijn vriend werkt bij D-reizen en nu hebben we aan haar gevraagd of ze achter onze reistijden kan komen. Ben wel heel benieuwd. Nog ruim 7 weken en dan vertrekken we al, heb we echt ontzettend veel zin in. We zijn vorig jaar een weekje naar Mallorca geweest om het even uit te proberen met Jorn, maar dit jaar gaan we 12 dagen. Hoe lang gaan jullie?
Nou, ik heb onze vliegtijden weten te achterhalen hoor. We vliegen de 18e om 12.05 uur heen en komen dan rond 14.20 uur aan. En de 29e om 8.15 uur terug en zijn dan rond 10.35 uur op schiphol. We moeten terug wel heel vroeg vliegen, maar liever vroeg dan heel laat . Je moet dan toch je apartement uit.
Ach ja, we zullen wel zien. Het vind de tijden zo wel goed, maar als ze veranderen dan is dat maar zo. Vakantie is vakantie en die vliegtijden horen er nu eenmaal bij. Zijn jullie al eens eerder naar dit park geweest, of is het de eerste keer?
Hoi, Wij vertrekken 22 juni voor 10 dg naar Tamariscos, op Reiswijzer.nl en Zoover.nl lees ik idd zeer positieve berichten.. ben zeer benieuwd naar dit peuter/kleuter/baby paradijs! Ciao Thea
Moosje 15 juni Juudje29 18 juni Leatitia73 22 juni Mensi 25 juni Juud26 6 augustus Angeltje24 eind augustus Ok Moosje gaat dus al over 20 dagen Moosje vertel je ons hoe het was daar?