ik ben heel benieuwd, en natuurlijk willen we allemaal een heel uitgebreid verslag, vol tips. ervaringen en leuke aanraders, en dingen die we vooral niet moeten doen daar..alvast heel veel plezier!
Pffff...tis nog lang wachten..eind aug! Daarom hebben we ook maar een weekje CP geboekt voor deze maand Voor degene die binnenkort naar Menorca/Tamariscos gaan...heel veel plezier en wel even een reisverslagje uitbrengen hier he!
Nou, wij hebben onze tickets binnen! Heen vliegen we om 12.25 uur en komen dan aan daar om 14.40 uur en terug vliegen wij om 15.05 uur en zijn dan terug op Schiphol om 17.25 uur! Perfekt! Nog maar twee weekjes en dan gaan we al! Heb er zin in! Liefs, Moosje
Ik vlieg op dezelfde tijden, maar andere dagen en ga naar een andere plaats. Maar ga jij ook met Neckermann? Ik kreeg namelijk alleen vouchers, zag er niet echt ticket-achtig uit. Is dat alles wat je nodig hebt met inchecken? Hoorde wel op het nieuws dat ze de gewone vliegtickets hebben afgeschaft.
Hebben jullie een appartement of hotelkamer? Wij; appartement ik neem wel thee, vaat en keukendoeken mee.
Dag Dames, 'k heb net even op Zoover en vakantiereiswijzer gekeken naar nieuwe recenties, deze zijn iets minder positief dan de vorigen.. Het zal toch niet he.. Ik heb een app. geboekt zonder ontbijt en ander eten. (mijn vriend heeft een glutenvrij dieet. dus koken we lekker zelf, of we gaan uit eten..) en ik las dat het eten daar ook niet geweldig is.. en als voorkeur heb ik begane grond opgegeven omdat ik niet zo lekker loop (helaas kan Arke niets garanderen) dus zien we bij aankomst wel of het gelukt is. Ik heb voor deze vakantie toch maar een nieuwe buggy aangeschaft, thuis doe ik alles met de quinny, deze is niet ideaal voor 't vliegen. best zonde, Robyn wordt in augustus 1 jaar en zal daarna wel gaan lopen. ach, volgend jaar alles maar op marktplaats zetten.. Ciao Thea
Ha Leatitia, ik zie nu net dat jouw dochtertje op dezelfde dag jarig is als die van mij en ook nog is hetzelfde heet, alleen schrijf je bij haar Robin, grappig!
Er zal altijd wel een minpunt zijn, maar de meeste mensen geven een prima cijver, kijk maar naar het gemiddelde. Gehorigheid zal bij mij ook last nummer 1 zijn. Wij hebben in Portugal ook een kamer gehad, alle liedjes van de karaoke kon ik horen, echt vreselijk als je dan wilt slapen. Heb nu gevraagd om zeezicht, rustige kamer, een kinderbed, en nog een aantal dingen meer. Hopelijk komt het goed, en anders kan je altijd het melden bij de receptie. Komt vast wel goed. Ik ga in ieder geval onze beoordeling ook mailen na de vakantie naar zoover.nl
Hi Jo, Wat grappig dat ze allebei Robin heten.. Ik heb nog wel getwijfeld over de schrijfwijze.. maar ach, maakt ook niets uit! Vaak vraagt men: en hoe heet je kindje?: Robyn..ach, wat een leuk ventje! Ik kan er wel om lachen..tegenwoordig hoor je steeds meer uni-sex namen.. Heb je nog meer kinderen naast Robin? Ik heb nog een dochter : Lois, ze wordt volgende week 3.. Ciao Thea
Moosje gaat al bijna, over een paar dagen! Van babs al een enthousiaste reactie over menorca, ik word er helemaal vrolijk van.. Kan haast niet wachten!
Verder geen kinderen, het is mijn eerste. Maar ik krijg dus ook vaak te horen dat het een leuk kereltje is (in een jurkje), haha! Ondertussen ben ik trouwens terug van vakantie uit Menorca, het was heel leuk, is goed bevallen. Wij zaten niet in Tamariscos, maar in hotel Isla Paraiso in Arenal d'en Castell. We hebben per toeval Tamariscos nog wel gezien, aangezien we met onze huurauto door Calan Bosch reden en de auto vlak bij zee hadden geparkeerd. Toen zag ik opeens het hotel liggen, het ligt dus ongeveer direct aan het strand, maar echt veel meer heb ik er niet van gezien. Ons hotel en het plaatsje waren heel leuk, dus een aanrader voor mocht iemand nog een andere bestemming op Menorca zoeken. Het hele eiland heb je trouwens wel in een dag gezien, de afstanden zijn zo kort daar. De vluchten waren zowel heen als terug vertraagd met 1 a 1,5 uur, dus dat was wel balen. En omdat transavia niet genoeg vliegtuigen had, vlogen we met Miami air, zowel heen als terug. Ook met Amerikaanse crew. Ongelooflijk veel kinderen op de vlucht. Het weer was trouwens prima, alleen bij aankomst regende het, de rest van de dagen een graad of 27 en zon, dus niets te klagen.
jo dankje voor je verslagje! klinkt goed! balen dat de vluchten vertraagd waren! deed je meisje het goed in het vliegtuig? geen last gehad bij stijgen en landen? ik wilde even mensi heeeeeel veel plezier wensen,we wachten met smart op jouw recensie! geniet ervan!
Stijgen en landen ging goed, alleen op de terugweg had ze door de vertraging haar slaapje gemist en ging ze 10 minuten heel hard huilen. Daarna viel ze in slaap. Oh ja, nog een tip voor baby's die nog potjes krijgen, die zijn daar erg duur in de supermarkt. Als je ze bij de farmacia (apotheek) haalt, zijn ze meer dan de helft van de prijs, dus dat scheelt behoorlijk.
Bedankt eindelijk we gaan ook bijna, ik zal volop verslag uitbrengen en tips. De koffers zijn klaar (op een paar spulletjes na) Morgennacht om 01.30 bed uit en op naar schiphol waar we om 05.05 vertrekken. Aankomst 07.30 gelijk naar het strand 8)