Wij zijn helaas weer terug...Hebben echt een TOPvakantie gehad! Voor iedereen die nog gaat: have fun! Groetjes
Haha mensi kan het forum nog niet missen op vakantie! Wat leuk! Hebben jullie lekker weer? Ging het vliegen met steven goed? Nou ja dat horen we allemaal wel als je terugbent, ben zoo benieuwd! Geniet nog lekker daar! Enne moosje...als je tijd hebt, mogen we dan een iets uitgebreider verslagje please? Zou ik heel leuk vinden!
Het vliegen ging prima hoor! Hij heeft wel eens boos gedaan en even gehuild maar toen we gingen taxieen vond hij het zeer interressant. Na de vakantie doe ik uitgebreid verslag. Er zijn hier wel muggen, dus neem spul en afterbite mee.
Tip van de dag wij hebben een balkon. Heb je gelijk vloers dat kunnen kindjes zo het terras aflopen, iedereen baricadeert hier de uitgang, maar een balkon is wel iets relaxter zitten!
Hé wat leuk een topic over Tamariscos! (kom er net achter ) Wij zijn net terug van Tamariscos en hebben echt een TOPvakantie gehad. Wij zaten er van 11 juni t/m 22 juni en hebben geweldig weer gehad. En wat helemaal lekker was wij zaten beneden op de begane grond met ZEEZICHT! En hadden dus een tuintje met gras, ideaal. Wij hebben geboekt via Holland International met logies/ontbijt. Aangezien je binnen 5 min in het haventje bent waar je tal van restaurantjes hebt, vonden wij het niet nodig om all inclusive te boeken. En daar hebben we achteraf ook helemaal geen spijt van, want we hebben echt heerlijk gegeten. Vooral de Mexicaan Tex Mex! Daar zijn we wel 4x geweest, wat een heerlijk eten is dat, echt een aanrader! Nou meiden, ik kan zo nog wel even doorgaan over onze geweldige vakantie, maar jullie moeten het gewoon zelf ervaren Ik heb in ieder geval heimwee
Wij zagen dat de uitgangen bij de kamers op de begane grond netjes konden worden afgezet met een hekje voor de kleintjes. Ik vond het ideaal beneden, maar goed, onze kleine meid loopt ook nog niet
Oh ja, wat ik wel nog even kwijt wil. Bij ons op de heenreis zaten er 34 kinderen en 32 baby's in het vliegtuig. Op de terugweg waren dit er 80 Ik weet in ieder geval waarom Menorca het buggy eiland wordt genoemd
o wat maakt dit de voorpret toch groot! leuk joyce! heb ook even op jullie site gespiekt (prachtig meisje heb je!) en dat ziet er allemaal wel heel aantrekkelijk uit! hebben jullie nog tips wat heel handig is om mee te nemen, of waar je juist veel te veel van mee had ofzo? en hoe ging het met jullie kindjes in het vliegtuig? last gehad van oortjes bij stijgen en dalen of viel dat mee?
Afterbite voor de muggen, ik ben lekgeprikt. Lees even de bijsluiter meestal is het voor kids boven de 3 jaar. Voor oren heb ik zoutoplossing spray gebruikt.
Bij Fiesta zou ik nooit gaan eten, er loopt daar een engerd rond met gouden tanden in z'n mond en hij spreekt iedereen aan. Hij probeerd of je daar gaat eten. Nou alleen al dat gevraag hou ik al niet van, en het was nog een engerd ook.
haha mensi, ook dat nemen we mee! ik onthou die naam, want wij houden oko niet van engerds! hoe was t met de warmte, heb je een lekker zeewindje daar?
Ha ha Ja de temp was daar 27 tot 30 graden, niet benauwd en er staat een lekker windje. Dit is wel funnest voor het verbranden, smeer je goed in (Steven factor 50) en echt elke keer als je naar buiten gaat ook imsmeren, doe de kindjes een pet op, en als je een auto huurt doe een handdoek of hydro luier voor het raam tegen de zon. Wij bleven ook nog erg lang aan het water, smorgens even en s'middags ook.
Hahaha, Mensi, je hebt helemaal gelijk. Het is inderdaad een engerd om te zien, maar toch ook wel weer grappig. Wij storen ons daar niet aan en vinden dan uiteindelijk het eten belangrijker. En eerlijk gezegd heeft hij ons ook niet lastig gevallen
whaha nou ga ik daar toch goed kijken wie jullie bedoelen, misschien zet ik m wle stiekem op de foto wordt ie beroemd hier op t forum haha heb vandaag al anti muggenspul voor kindjes gekocht, after-bite dan. maar is misschien ook nog slim om insmeerspul mee te nemen.. heb nog n vraagje, hoe waren de kinderbedjes daar? beetje netjes?
Wij hadden een campingbedje gelukkig sliep Steven erin, want hij is best sterk, gelukkig heeft hij zich netjes gedragen! Ja maak maar een foto van die kerel ha ha moet je doen, zoek hem maar op kan niet missen hij is vaak in het zwart gekleed.