Ben er nu! even een supersnel berichtje om te zeggen dat het hier een paradijsje is! we genieten zooooo erg! heerliji hier! heenreis vliegtuig 2 uur vertraging ,( maar yara deed het allemaal super! plons zo snel weer het zwembad in, dag meiden, als ik terugben een uitgebreider verslag natuurlijk
voor mijn foto's en verslagje: breek even in bij de mama's, maartmama's 2007, en dan op 2439 mn foto's en op 2440 mn verslagje voor wie het leuk vindt. het was een heerlijke vakantie, echt super super super!
Thankyou mensi (ook voor pb) Ben nu lekker aan vakantiealbumpje bezig, zo duurt de napret nog lang voort!
Wij gaan 10 september een week naar tamariscos met ons zoontje van 8 maanden. Als het goed is zijn er inmiddels alweer wat mensen terug. Hoe is het bevallen? En waar ik ook heel benieuwd naar ben, hoe ging het vliegen? Wat mag je nou wel en niet meenemen? Ik hoor en lees allemaal verschillende berichten. Ik wil drinken meenemen voor zowel het stijgen als landen.....maar je mag niet meer dan 100 ml meenemen! Ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. En als je met transavia vliegt kunnen ze de voeding dan voor je opwarmen en doen ze dat ook echt? Ook iemand gehoord die zei dat transavia het vertiktte om voeding op te warmen. Daar zit je dan. En wat mag je allemaal aan voeding in je koffer meenemen? Maakt dat nog uit of kijken ze daar niet naar? Alvast bedankt! Belinda
Hey wat leuk Belinda dat je ook gaat. Ik zou even precies informeren bij het reisbureau. Kwa wat je mee mag nemen klopt hoor, wij hadden 4 flesjes extran nieuw en die moesten we weggooien. Met vliegen ging het perfect hoor, Menorca word het buggyeiland genoemt, en jou beeb zal (als het huilt) echt niet het enige zijn! Veel plezier lees de reacties, ze zijn allemaal positief. Je kunt ook even zoeken op zoover.nl
Voor een baby mag je gewoon aan drinken meenemen wat je nodig hebt tijdens de vlucht, en bij mij hebben ze toen keurig het flesje opgewarmd, al duurde het wel lang want ze doen au bain marie, dus hou daar rekening mee. In je koffer mag je ook meenemen wat je wil, je moet alleen rekening houden met het gewicht, maar je kan daar alles krijgen hoor.
Nog een vraagje over Tamariscos. Wat zit er allemaal in het appartement? Kinderzitje om te eten? Waterkoker, koffiezetapparaat, bestek, borden etc? Ik heb echt geen flauw idee en ik vind deze info ook nergens op internet. We gaan 10-09 weg en we hebben er superveel zin in. Onze kleine is wel net tandjes aan het krijgen en heeft wat last van zijn oortjes. Hopelijk is dat weer over voordat we gaan vliegen. Belinda
waterkoker niet, koffieapparaat weet ik niet, kinderzitje kun je om vragen bij receptie (huur) bestek borden enz en glazen is er wel. Koffie haalden we altijd in het resaurant, m'n man drinkt maar 2x per dag koffie. Ik had wel suiker en theezakjes mee genomen,maar niet nodig gehad. Gr Mensi.
Het was in 1 woord: GEWELDIG! Wij hebben echt een topvakantie gehad. Nick heeft het supergoed gedaan tijdens de reis en ook in Spanje heeft hij zich prima vermaakt. En wij ook! Tamariscos is een echte aanrader. Netjes, 5 x per week wordt er schoongemaakt. En wij hadden een appartement op de begane grond, met uitzicht over zee en een mooi, groot terras! Echt super, met gras dus handdoek neerleggen en parasol neerzetten en Nick kon heerlijk spelen. Zwembad lag vlak naast ons dus beter konden we het niet treffen.
Fijn om te horen Misschien handig om deze topic te laten staan mods Kan iemand weer boeken voor volgend jaar
mag ik een heel brutale vraag stellen? Ik ben heel enthousiast geraakt door dit topic en we willen hier graag naartoe volgend jaar zomer. Ben eigenlijk wel benieuwd wat zoiets nou kost voor 2 volwassenen en een kind van 1 jaar! We moeten in het hoogseizoen...
Je kunt op internet bij diversen reisorganisaties de prijs checken. Maar voor volgend jaar hoogseizoen zijn de prijzen nu nog niet bekend, dat komt pas in december/januari. Wij zijn 8 dgn in sept geweest en alles bij elkaar (incl verz. etc) waren we 1300 euro kwijt. Geen eten erbij trouwens! Alleen logies. Kindjes tot en met 1 jaar zijn gratis.
maar sept is al geen hoogseizoen meer... De verschillen met hoogseizoen en voorseizoen zijn heel erg groot! wij gaan over 3 weken naar Turkije en we betalen de helft van wat je in de zomer zou betalen. Was niet eens een last minute!
Nee, maar je vroeg een prijsindicatie dus ik dacht laat ik ff melden wat wij hebben betaald. Dan is het in het hoogseizoen een stuk duurder. Je moet in december lekker op je gemak het internet afstruinen naar de goedkoopste aanbieder. Succes! En veel plezier in turkije
Wij gingen vroeg (eind juni ) en betaalden 1000,- totaal. Geen all inclusief hoor. Maar bij het reisbureau kunnen ze dat zo voor je opzoeken. Je kindje is iets van 20.00 eurie is tot 2 jaar gratis.
wow das nog eens lekker op vakantie gaan! Wij gaan met 3 volwassenen, mijn zusje gaat ook mee en dat is wel voordelig in een appartement. Maar het vast wel lukken voor ong. 750 euro pp. We gaan eind december wel even naar het reisbureau!