Hangt ervan af wat je voor soort vakantie je wil. Playa de las americas is het drukst qua toerisme en restaurants/ bar. De hotels zijn heel wisselend dus zou vooral goed de reviews lezen. Wij zijn twee keer in een all inclusive hotel geweest. Fantasia bahia principe en bahia principe Costa adeje. Ik vond ze allebei heel relaxed. Zijn wel de wat duurdere hotels en voor uitstapjes moet je wel met shuttle of taxi maar dat ging prima.
Wij zijn afgelopen jaar in Riu buenavista geweest. Prima eten, kamers uitstekend. Enige nadeel was de ligging
Wij hopen in de voorjaarsvakantie voor de 10e keer naar Tenerife te gaan. Alleen vorig jaar overgeslagen vanwege corona. Hopelijk gooit corona dit keer geen roet in het eten. Wij gaan altijd naar Costa Adeje, dat vinden we wat aangenamer aandoen dan Playa de las Americas dat ouder en drukker is. Wij gaan altijd naar GF Isabel. Dat zijn appartementen (voor max 3 personen geloof ik) en bungalows (voor max 4 personen) plus wat grotere villa's (maar die zijn echt heel duur). Het is opgezet als een soort dorpje en doet heel prettig aan. Terwijl de bungalows toch in veelal 3 lagen op elkaar zijn gebouwd, heb je altijd een tuintje. Het is ingenieus opgezet. Lekkere zwembaden, 1 groot dat ondiep begint, 1 wat kleiner en een kinderbadje met groot speeltoestel. De zwembaden zijn verwarmd, wat wel belangrijk is als je zoals wij in de winter gaat. Misschien zomers wel niet, dat weet ik niet. Maar dan zal het niet nodig zijn. Wij hebben altijd halfpension daar, maar alles kan: van logies tot all inclusive. Wij vinden het er heerlijk, even zon in de winter. En we kijken er erg naar uit om weer te gaan over een aantal weken. Nu alleen maar hopen dat we niet vlak ervoor corona oplopen, dat vind ik wel even spannend momenteel.
Ja wij zijn er een aantal keer geweest. Heerlijk hotel. Goed eten met diverse mogelijkheden ( ook vers voor je gebakken enzo ) en ook een heerlijk ontbijtbuffet waar er verse omeletjes enzo gemaakt worden. Fijne kamer met airco, goede bedden en met een nespresso apparaat. Heerlijk even wakker worden op het balkon met een bakkie. Het zit een beetje aan het einde van de boulevard dus niet mega druk, 5 minuten lopen en je zit in de drukte op de boulevard. Ik ben heel enthousiast, merk je het wij zijn er wel in 2015 voor het laatst geweest maar als ik zo kijk is er niet veel veranderd.