Hoi allemaal, Momenteel ben ik op zoek naar een leuk vakantiehuisje (liever geen chalet) in het hoogseizoen (begin augustus) voor een Midweek gewoon in Nederland (2 volwassen + 2 kinderen). Echter het probleem is dat er zoveel keuze is dat ik vreselijk begin te twijfelen . Wij zijn jaren niet op vakantie geweest en daarom wil ik er dit keer extra van genieten. Via welke website/reisbureau huren jullie altijd? Ervaringen/reviews/tips zijn welkom. (Airbnb liever niet).
Wij zitten nu op de rabbit hill en het is echt een fijn park. Leuke activiteiten voor kinderen, met slecht weer genoeg te doen. Groot zwembad binnen en buiten. Leuke omgeving en fijne huisjes.
Mysterie boeking voor Centerparcs? Persoonlijk vond ik Rabbit Hill helemaal niets, echt niet, begrijp de lovende opmerkingen hier ook nooit. Land van Bartje vond ik leuker en Vennebos erg leuk, maar die is vrij duur in de zomer. Op de Zandstuve (een luxe camping) hebben ze leuke huisjes en glamping tenten en dat is echt superleuk voor kindjes!