Dan gaat het (vermoedelijk) over plastic ondergoed. Nu snap ik de term 'arm' in die context wel: arm milieu... Katoen (of het nou ondergoed is of iets anders) kan namelijk prima uitgekookt worden.
Ik kook thuis ook nooit mijn ondergoed uit. Heb dan ook niet de aandrang omdat op vakantie wel te doen. Er wonen op je handen ook steeds bacteriën waar je niets van krijgt. Als je te lang gaat nadenken kom je je huis niet meer uit.
Tuurlijk zullen die dingen vast wel eens gebeuren, maar pech dan als ik net diegene voor me heb getroffen die kwijl, pis, kwak of snot door de douchegel heeft gedaan of zijn onderbroek heeft uitgekookt in de waterkoker. Ik ga er maar vanuit dat dat uitzonderingen zijn.
Je kunt toch ook de waterkoker even vol doen en koken, gooi je dat weg met alle eventuele kapot gekookte bacteriën en dan kun je hem gewoon veilig gebruiken. Ik heb best beetje smetvrees en vind snel dingen vies maar in een hotel heb ik daar nog nooit over nagedacht. Ik vind alles altijd echt schoon juist! Heerlijk, smetteloze gestreken lakens, schone handdoeken, nieuwe wcrol etc. Top! Ja mensen zijn gek, er zal vast weleens ooit iemand dat gedaan hebben maar geloof dan niet dat dat precies diegene voor mij is geweest. Dan kun je niks meer, in een restaurant eten bijvoorbeeld... Maar goed ik moet ook voor mijn werk naar China enzo, dus moet soms ook weleens een keer slikken als ik ergens ga eten maar tot nu toe heb ik het altijd overleefd zonder ziek te worden! Edit: in een vakantiehuisje gooi ik wel eerst alle servies in de vaatwasser voor ik t gebruik, dan weet ik tenminste zeker dat t schoon is.
Daar denk ik fus nooit over na sls ik in een hotel overnacht. Ik ben nog nooit rare dingen tegen gekomen. En heb toch heel wat hotels van binnen gezien in mijn detachering-tijd. Dat er bacteriën op de afstandbediening zouden zitten.... denk je echt dat die er thuis niet zitten? Of op je telefoon? Toetsenbord ? Ja ook als je regelmatig poetst. Maar gelukkig kunnen wij daar gewoon prima tegen. We hebben niet voor niks een afweersysteem.
Ik moest aan deze topic denken, toen ik dit artikel las https://www.telegraaf.nl/vrouw/1518189729/dit-zijn-de-10-goorste-hotel-objecten-gebruik-nooit-de-fohn