Hee meiden even een vraag! Ik heb vorige week me jas opengehaald aan de kamerdeur van het hotel, nu krijg ik me jas vergoed als ik de bon (kopie) opstuur dan storten hun geld op me rekening! Alleen heb ik geen bon van een jas en heb al wat mensen gebeld en niemand heeft een bon. Is er iemand toevallig hier die een bon van een jas heeft liggen. Dan kan ik er een kopie naar het hotel sturen. Alvast bedankt!
nee dat weten ze niet. Ik was toen naar de hotelmanager gegaan en die zei laat hem maar maken en stuur de bon maar op. alleen kon de jas niet gemaakt worden en toen mailde ze me dat ik de aankoopbon naar ze toe kon sturen dan kreeg ik het geld op me rekening.
wat is er raar aan een jas die niet gemaakt kan worden en dat je dan een bon nodig hebt???? Sorry rose ik heb geen bon anders had ik je een kopietje opgestuurd
Dat je het hotel zo op wil lichten. Jij haalt je jas open, is niet de schuld van het hotel lijkt me. En stuur je een bonnetje van een jas(prijs?) om geld te krijgen, omdat jij het stuk maakt.
Bekijk bijlage 39084 Hier een foto van de deur van het hotel, en de hotelmanager liet hem die dag meteen maken.
wil je toevallig ook nog de mail lezen die de hotelmanager gestuurd heeft zodat je ziet dat ik niks en niemand wil oplichten!!!!!!!!!!!
Logisch dat je inderdaad geld wilt. Heb je de jas ooit gekocht met je pin? Dan kun je misschien daarmee het geld terugkrijgen?
Dus waarschijnlijk niet via de pin. Jammer. Ik heb helaas geen bon. Ik hoop dat er iemand is die het wel voor je heeft.
En als je de winkel waar je hem vandaan hebt vraagt of ze iets op papier willen zetten? Misschien dat ze de prijs nog kunnen achterhalen?
Heb gister nog geshopt, maar helaas ook geen bon van een jas anders had ik m je zo toegestuurd meid!!! Niemand in je vriendenkring of familie?? Zijn feestdagen en dan word er flink geshopt dus ik hoop dat het je lukt En ja als ik die deur zo zie vind ik t de fout van t hotel en ze bieden t zelf aan dus hoezo oplichterij?? Mensen oordelen zo snel he, zonder de kern van iets te weten...Al zou t oplichterij zijn is t niet mijn probleem..ieder zijn ding toch ppfff succes meid! Zou gaan voor een dure jas die op een bon staat als je toch vergoed krijgt, licht ze dan gelijk goed op whahaha (grapje uiterraard!)
Ze hebben de jas nog wel in de winkel heb hem een tijdje geleden nog zien hangen. Dat zou anders ook wel een idee zijn.
Snoopy dankje! Nou ja deze jas was 129 euro vind ik al aardig duur. En inderdaad mensen geven vaak snel hun menig, net of ik daar om vraag. ik vind het gewoon zonde van het geld als ik niks vergoed krijg. Kijk als het mijn eigen schuld was geweest ok.
Sorry ik heb ook geen bon voor je, wat je altijd nog kunt doen is een jas kopen en dan een kopie van de bon maken en vervolgens de jas terug brengen naar de winkel. Beetje omslachtig dat wel.