Zeer complete Bébé Comfort Trophy kinderwagen

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Lily, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Ik bied aan een zeer complete Bébé Comfort Trophy kinderwagen.

De kleur is zwart met grijs zeer fijne streep/ruit dessin. Je loopt er in iedergeval absoluut niet voor schut mee.
    Onderstel is zwart, 4 wielen, voorste wielen zijn vast te zetten en een rem op beide achterwielen.
    Alle onderdelen zijn zeer gemakkelijk van het onderstel af te halen. Je drukt namelijk 1 keer de knoppen in aan de zijkant, dan kun je ze loslaten en met twee handen het autostoeltje of reisbak of buggyzit eraf pakken.
    Verstelbare duwstang. We hebben er alleen op een gegeven moment netjes tennisracket tape omheen gedaan (zwart) omdat het rubber erg vies en plakkerig aanvoelde in de zomer en dat kreeg ik niet weg met poetsen. Het is netjes gedaan en valt niet op.
    Hij rijdt erg soepel, en kantelt niet zomaar.
    Alles is te wassen en wordt morgen ook gewassen met Ariel Sensitive. Zelfs de buitentijk van de reisbak en de kap.

Er zit bij:

-Een baby autostoeltje met kapje voor de zon.
    -Een klein soort van mummy slaapzakje (zwart met grijs fleece binnenkant, en afgezet met satijnen zilvergrijze bies)
    -muskietennetje
    -adapters om het autostoeltje op het onderstel te zetten
    -reisbak met matrasje, hoesje voor matrasje, hoesje voor hoofdkussen (dit gebruikt ik eigenlijk om als bescherming onder zijn hoofdje te leggen)
    -dekbedje met hoesje
    -parasolletje zwart met bevestiging
    -buggyzit naar twee kanten in te zetten. Verstelbaar in ligstand. Met plastic bescherming voor de schoentjes. Ik heb hem maar 1 maal gebruikt moet ik bekennen.
    - voetenzak voor in de buggyzit.

Ik heb er eventueel nog een regenhoes voor het autostoeltje en de reisbak bij. Deze zijn universeel.

Omdat wij nu zeer kort op onze oudste (nu 11 maanden) een tweede kindje krijgen doen we deze weg omdat we een duowagen aan gaan schaffen.

De vraagprijs is 225 euro. Morgen heb ik er eventueel foto's van en komt hij ook op Marktplaats te staan.

2. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Er zit ook nog een hardcase luiertas bij met twee grote vakken en daarbinnen weer kleine vakjes.

De foto's staan in mijn fotoalbum.

3. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Ben je het niet met de prijs eens? Laat het dan weten, dan valt er altijd te onderhandelen natuurlijk.

4. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Weer even uppen!

5. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Hier kan een slotje op. Hij is inmiddels verkocht!

Deel Deze Pagina