Wie kan me helpen? Ben al dagen aan het zoeken naar een hotel met op de kamer een jacuzzi. Het is maar voor 1 nachtje. Wie heeft een tip??
Hoe ver wil je rijden? Weet dat Van der Valk Akersloot hele mooie kamers heeft. Ben er nog nooit geweest, maar vind die kamers er erg mooi uitzien.
Dat lijkt me niet zo moeilijk, er zijn zoveeeeeel hotels die dat hebben hier in Nederland. Ligt er natuurlijk wel aan hoever je er voor wil rijden. Akkersloot heeft indd ook mooie hotelkamers, waaronder een met privé zwembad geloof ik! V/d Valk in Duiven is ook lekker luxe voor weinig geld, standaard kamer heeft al een bubbelbad en de suites zijn heerlijk!
kasteel geulbergen in berg en terblijt heeft een jacuzzi/sauna op de kamer! (hebben wij als bruidssuite gebruikt)
Scandic Hotel te antwerpen. Ben er toevallig paar weken geleden geweest in die suite met jacuzzie en zou er zo teruggaan. Echte aanrader
Van der Valk in Emmen en Haarlem. Emmen is helemaal leuk, hadden wij een kamer in afrika-stijl met bubbelbad zo'n ronde. En in Zwolle, de koperen hoogte, heb je ook kamers met een groot bubbelbad. Ik neem aan dat je er met zijn 2-en in wilt................................................................ Maar ik vond van der Valk in Emmen toch wel het leukste. Kostte geloof ik 250 euro met diner en ontbijt. We konden het diner zelfs laten serveren op de kamer en we kregen ook een fles bubbels bij aankomst en badjassen en slippers. Helemaal leuk! Oh ja en ook nog een regendouche.
Ik ben vroeger vaak in het Stadhouderlijk Hof in Leeuwarden geweest. Enkele suites daar hebben ook een jacuzzi in de kamer. Ik vond het een fijn en mooi hotel, met prima prijs/kwaliteitverhouding. Maar zoals gezegd: dat was vroeger (jaartje of 10 geleden alweer), moest vaak in Leeuwarden zijn voor m'n werk en overnachtte daar dan ook. Geen idee hoe ze het nu doen.