Tips gezocht: Vliegen en vakantie met baby 9 maanden.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door L0nneke, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Over enkele weken is het zo ver! Na drie jaar niet op vakantie te zijn geweest, gaan we eindelijk voor bijna twee weken naar Turkije. All in en ons lekker laten verwennen.

Maar nu..de reis etc. Ik ben langzaam maar eens begonnen met het maken van een lijstje met wat we allemaal mee moeten nemen.

We hebben twee kids. Ene van twee en ene van dan 9 maanden.

Wat moeten we echt meenemen? Waar moeten we aan denken? Hebben jullie nog handige tips voor vliegveld, vliegen en de vakantie zelf?

Luiers willen we voor de eerste dagen meenemen. De rest kopen we daar. Hetzelfde met de potjes fruit en avondeten. Nutrilon nemen we mee vanuit hier.

Alvast thanks voor jullie tips en adviezen!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Niemand tips?

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vooral gaan genieten!!! :) Wat wil je precies weten? Wij zijn daar afgelopen jaar naar toe geweest met een peuter van 3 en een baby van 9 maanden, ging wel goed.

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dingen die we juist wél moeten meenemen? Wat kunnen we goed gebruiken?
    Maar zijn er ook dingen die ik juist thuis kan laten?

Wil nl. graag lijstje maken met wat nodig en wat niet..vandaar m'n vraag;)

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Nutrilon kun je ook zo kopen in turkije is hetzelfde.. Potjes heb je daar ook van hero.. Pampers inderdaad daar kopen zijn lekker goedkoop daar.. Pampers heet prima..

Zwemluiers zou ik meenemen.. En ik weet niet wat je oudste op brood et maar dat is wel anders wat turkse mensen op brood eten.. Anders kun je van die minis meenemen..

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Luiers, pap (Bambix) en melkpoeder hebben wij meegenomen, potjes niet. De kleine at met de pot mee (uiteraard wel opletten wat je geeft maar brood, vlees, rijst, pasta, fruit ging prima al at ie daar niet veel van). Verder zijn het dingen die vanzelf spreken: kleding, zwemkleding, fles, speelgoed, knuffel, paracetamol, eten voor onderweg...

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij namen een paar flessen roosvicee mee, dat drinken in een all in hotel is niet te drinken, veel te zoet, ook al meng je het met water.

2 jaar terug waren wij in Turkije, zoontje kreeg daar de waterpokken, hij had 41 graden koorts en buiten was het 48 graden. Wat was ik blij met die flessen roosvicee!! Hij dronk dat gelukkig heel goed anders was hij zeker weten uitgedroogd. Beide zoontjes vinden dat drinken niet lekker in veel hotels

8. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Mini rolletje ducktape om lage stopcontacten af te kunnen plakken.

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Goede tips voorbij gekomen zie ik! Super, ik ga eens aan de slag met de lijst. Thanks alvast en meerdere tips zijn altijd nog welkom..ik heb nog een paar weken;)

Deel Deze Pagina