Haiii, Ik wil mijn schoonouders iets van een weekendje weg door middel van een hotelbon ofzoiets geven; maar nu zit ik op die (halve gare) website van de hotelbon en dan ben je natuurlijk weer verplicht om ontbijt/diner af te nemen - en dat kost dan in sommige hotels echt een fortuin. Ook gaat het bij de losse bon om 3 overnachtingen en 4 dagen. Nou, dat noem ik geen weekendje meer - eerder een verplichting om minimaal 45 euro per persoon, per dag uit te geven. Ik zou graag iets meer vrijblijvend willen; wat uiteraard dan ook wel meer zou mogen kosten. Maar hoe vind ik dat? Ik blijf in een kringetje draaien wanneer het op hotelbonnen/hotelvouchers aan komt... Hoe geef je eigenlijk een weekend weg cadeau?
Je kunt ook zelf een fictieve waardebon maken voor een bepaald hotel of vakantiepark. Dan kun je zelf bepalen wat erop zet en je wilt geven, zonder enige verplichtingen: aantal nachten, wel of geen zakgeld. En dan zijn zij ook vrij om te doen en te laten wat ze willen.
Bongo heeft ook hotelbonnen. Dat hebben wij al eens gegeven. Hema volgens mij ook. Dan zijn ze wel verplicht om te overnachten bij deelnemende hotels. Wij hebben ook al eens een bon van Fletcher Hotels gegeven. Kunnen ze besteden bij de Fletcher keten. Zoiets is er ook van v/d valk.
Wij hebben via vakantieveilingen een overnachting voor 35 euro geboekt bij een welnesshotel in Drenthe Datum kan je dan nog zelf plannen !
Misschien is een Bongo cadeaubon wat. Ze kunnen dan zelf kiezen uit geselecteerde hotels en zitten daar dan geen extra kosten aan verbonden. Behalve wat je dan zelf nog uit wil geven Dit is bv een overnachting inclusief ontbijt en dinner: Cadeaubon Logeren & Dineren, cadeautips Weekendjes Weg - Bongo
Nou, bedankt voor de tips dames! Ik heb hem inderdaad bij Bongo besteld en al zo'n 2-3 dagen in huis. Alles is prima gegaan en verder geen klachten. Mochten er nog meer mensen zijn met de vraag 'hoe'; wil ik jullie het volgende meegeven: Ik stond vandaag in de (extreem langdurige) rij bij de kassa van de Kruidvat; en daar stond een rek vol met cadeaugeschenken. Een nachtje weg, een weekendje weg, een relax-dag, een dagje uit, een bioscoopbon, een weetikveelverzinhierzelfwatbon... En er is dus gewoon een heel rek voor! (niet zo goedkoop als een bongo overigens, dat dan weer wel) Ik had er werkelijk geen idee van!