Ik ben echt een leek wat zorgverzekeringen aangaat, ik vergelijk en kom er gewoon niet uit.. Ik wil: tandarts pakket tot ongeveer 250 euro vergoeding p/j Kraamzorg 100% vergoeding. en basispakket dan. Ik las dat FBTO je de aanvullende verzekering aan en uit kan zetten, ivm hopelijk straks een kindje is dat wel handig ? Wie geeft me advies!
Wij zijn naar 100% tevredenheid verzekerd bij onvz. Als je ergens voor verzekerd bent, word het ook zonder gezeur vergoed. Wij zijn ook erg tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding van deze maatschappij. Wij zijn dan basis en optifit verzekerd (zo heer het aanvullende pakket)
Wij zijn naar PMA (Menzis) extra verzorgd 3 gegaan Bedenk wel dat vergoeding tot 250 euro tandarts eigenlijk niet in verhouding staat met de werkelijke kosten, een controle kost bijvoorbeeld maar 20 euro..
Bij dat aan en uitzetten bij FBTO is het wel zo dat als je ze aanzet wanneer je de verzekering afsluit ze meteen gelden, doe je het later, moet je eerst een half jaar wachten/nieuwe bedrag betalen voor je er gebruik van kunt maken. Maar misschien is dat wel overal zo met aanvullende dingen en ben ik nu geheel overbodig..
Ik heb gekozen voor fbto...voor mijn vriend dan.. die heeft nooit wat... en ik vond ze toch vrij uitgebreid voor de standaard dingen
Ik heb van CZ het gezinspakket met aanvullende tandarts had dit veranderd toen ik zwanger was nu heb ik 100% vergoeding kraamzorg en zh bevalling (eigenlijk alles wat met een zwangerschap te maken heeft) meer fisio (nodig voor mijn rug) Vergoeding bril en nog zooooooo veel meer geen idee of je het ergens anders goedkoper kan krijgen... ik ha dniet veel zin om te zoeken Dit pakket heeft alles wat ik belangrijk vind met aanvullende tandarts betaal ik in 2014 136euro per maand
Ik heb dezelfde wensen als jij en ik ga naar energiek. Je moet alleen wel even kijken of je naar je eigen ziekenhuis kan gaan want niet iedereen heeft een contract met elkaar
Even inhaken op micchan. Er is bij FBTO alleen een wachttijd bij sterilisatie(half jaar) in het gezinspakket de rest is allemaal wel meteen vergoed (tenminste was dit jaar nog) en zo te lezen heb jij geen sterilisatie nodig komende tijd Zelf zit ik nu nog bij FBTO maar ik wil ook overstappen, zal komende jaren weer weinig kosten maken, vandaar. Succes met je keuze!
als je gezin uit zet op de laatste dag van de maand geld hij de eerste dag van de maand niet heb ik begrepen bijfbto