Hoi, Ik ben op 1 mei bevallen van onze dochter en nog steeds in afwachting van de eerste menstruatie. Dochterlief krijgt flesvoeding, dus daar kan het niet aan liggen. Vorige week dacht ik dat het eindelijk zover was. Buikpijn, beetje bruinige afscheiding, daarna een veeg rood bloed, roze, bruin en toen niets meer.... Kan dit met een naderende menstruatie te maken hebben? Voorwerk of zo? Of nog met het ontzwangeren? Nu lees ik ook iets over ovulatiebloedingen. Heb ik nog nooit gehad, maar dat zou het ook kunnen zijn misschien. We gebruiken geen anticonceptie want ik wil heel graag een spiraaltje laten zetten (de huisarts doet dat alleen tijdens de menstruatie). Geslachtsgemeenschap hebben we nog niet gehad... Wie herkent dit lichte bloedverlies?
Hoi Gizzie, hier precies hetzelfde. Af en toe eens een heel klem beetje bruinverlies of een streepje roze, afgelopen weekend ineens flinke kramp dus ik dacht nu gaat het komen, maar weer is t gewoon gestopt. Hier ook wachten op een menstruatie voordat t spiraaltje gezet kan worden.
Had ik bij zes weken na de bevalling. Daarna ongesteldheid negen wk na bevalling. Dus hopelijk is het een voorbode bij je
Zie nu pas dat er alsnog is gereageerd. Samsoko, ben jij ondertussen al ongesteld geworden? Ik nog niet. Voel nu wel weer hetzelfde als toen ik mijn berichtje plaatste, dus er lijkt regelmaat in te zitten? Misschien zet het deze keer door...