Hotelovernachting met caravan op parkeerplaats - veilig?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mama1978, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees veel topics over hotelovernachtingen op weg naar de vakantie. Nu gaan wij met onze eigen caravan en overnachten eigenlijk normaal gesproken altijd op een camping omdat ik wel eens gehoord heb dat er veel ingebroken wordt in caravans onderweg. Maar dat is al wel heel lang geleden.

Eigenlijk vind ik het wel een stuk comfortabeler, zeker met twee kleintjes. De volgende ochtend ben je anders toch wel weer lang bezig met alles inpakken. Maar ik weet niet zo goed of ik het aandurf? Doen jullie het wel?

2. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Wij hebben het met de vouwwagen wel altijd gedaan. Kies dan wel een hotel waar parkeerterrein afgesloten is. Tja, toch al je spullen zitten erin. Nu weet ik dat met een vouwwagen de kans waarschijnlijk kleiner is, dat er iets gebeurd. Maar ik denk als je caravan op een afgesloten terrein staat, dit toch wel moet kunnen. Zou het niet doen als je op een achterafje moet parkeren.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Als je in een hotel slaapt waar ze een afgesloten en/of beveiligde parkeerplaats hebben dan kan het denk ik prima.

4. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben in Frankrijk in een Premiere Classe hotel overnacht, en deze had een afgesloten parkeerplaats. Zou dat zeker aanraden. Dus vantevoren even goed kijken op internet of het aanwezig is.

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Mijn ouders deden het vroeger ook altijd toen we op vakantie gingen als gezin met caravan achter de auto......we deden dan ook altijd overnachten op een grote parkeerplaats (gezellig tussen de vrachtwagens!):$ Toen kon dat nog maar tijden zijn veranderd......wij hebben ook een eigen tourcaravan maar ik zal daar echt niet voor kiezen, wij overnachten gewoon op een camping. Veel veiliger hoor;)

Deel Deze Pagina