We willen met de kerst of/en volgend jaar met de meivakantie naar Egypte of Turkije naar een all inclusive resort. We zijn wel vaker geweest maar er was nooit kinderanimatie met een nederlands sprekend team of persoon. Wie weet in welk (mooi, verzorgd) resort dit wel te vinden is? Alvast bedankt!
Denk dat je in de kerstvakantie in Turkije bijna geen animatie kan vinden, laat staan NLs....Dat is meestal alleen in het seizoen (mei - oktober)
Zon gaat daar dan idd vroeg onder, maar wij lagen er dan om 09 uur al in ...was het ook al warm genoeg. Charlie
Ik weet dat Neckermann en/of Thomas Cook in Egypte hotels aanbieden, waar een zogenaamd X-perience team zit. Dat is dan een animatieteam dat uit Nederlandse en Belgische jongens en meiden bestaat. Wij zijn ooit in het Sunrise Island View Resort in Sharm el Sheikh geweest, daar hadden ze zo'n X-perience team. Maar ik weet eerlijk gezegd niet wat ze voor kleine kinderen aan activiteiten hebben. Verder zijn we ook nog in het Sunrise Select Royal Makadi geweest. Daar wapperde ook altijd zo'n X-perience vlag en hadden ze volgens mij ook activiteiten voor kleintjes (weet niet precies wat).