Grote familiehuizen voor weekend?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Brusje10, 1 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brusje10

Brusje10 Actief lid

10 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn schoonmoeder wordt dit jaar 65 en voor haar zou het heel leuk zijn om met de hele familie een weekend weg te gaan.

De hele familie is:
    Schoonmoeder
    Mijn schoonzus met man en twee dochters (4 en 8)
    Mijn zwager met vriendin, zes 'kinderen' 16, 3x19 en 2x 23 waarvan 2 stelletjes zijn
    Wij met zijn 3en

Het budget is niet ongelimiteerd helaas door een persoon in de ww en zwager die voor de kosten van de helft van het aantal mensen opdraait. ;)

Wie o wie heeft de gouden tip? Een hotel is geen optie ivm kosten en aangezien we ook met zijn allen in 1 kamer willen kunnen zitten zijn 4 losse huisjes ook niet aan te raden.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.341
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Je zou eens bij Landal kunnen kijken? http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/nederland/flevoland/waterparc-veluwemeer

dit is vanaf net geen 1000 euro en dan in een 16 persoons huisje. Maar ik weet niet of dat genoeg is? (in februari) . Het ligt natuurlijk ontzettend aan de periode dat je weg wil.

Aquadelta heeft ook een groot huis (20 persoons) - ook rond de 1000 euro (excl.) Maar daar zijn ook vaak aanbiedingen...

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Belvilla heeft ook nog wel eens huizen voor grotere groepen.

4. Brusje10

Brusje10 Actief lid

10 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het probleem van vakantieparken is dat de bijkomende kosten altijd nog gigantisch zijn. Er komt met zo'n grote groep met verplicht bedlinnen en verplichte eindschoonmaak altijd nog een paar honderd euro bij. :(

Ik had stiekem gehoopt dat iemand een mooi particulier huis wist. :D

5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Wij zijn dit weekend naar waterparc veluwmeer geweest. Was echt super! Prachtige huisjes alles vrij nieuw en mooi zwembad erbij. Leuke indoorepeeltuin en een supermarkt. Wij hadden een 10 persoonsvilla extra luxe. Echt alles aanwezig....wil weer terug;). Was duur weekend ( ook periode) waren voor weekend 1100,- kwijt. Maar vond dit het zeker waard. Overigens waren wij met 8 vol, 3 baby's en 2 kids.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.341
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @ts: Jullie zouden inderdaad nog 180 euro extra kwijt zijn...

Bij aquadelta - een lastminute aanbieding zeg maar ( tot 7 februari op dit moment - maar die zijn er vaker) zou het totaal voor een 20 persoons huis uitkomen op 901 euro.. dat is op zich niet verkeerd denk ik.. (let op: eindprijs komt op 1200, maar dan zit de borg erbij en die telt natuurlijk niet mee)
    4 badkamers (2 boven, 2 beneden) . Het ziet er op zich wel goed uit...

Helaas ;) geen idee van particuliere huizen ;)

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Grootste huis bij het park die hoort bij safaripark beekse bergen. Zaten wij met de familie in en was niet duur!

edit: inmiddels wel zie ik, jammer

8. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
  9. Brusje10

Brusje10 Actief lid

10 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Roompot heeft ook grote huizen.
    nietveel bijkomende prijzen.

11. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Kijk eens bij de warre in Neeroetteren belgie,
    Leuke grote particuliere accomodatie voor echt weinig geld en in een mooie bosrijke omgeving

Deel Deze Pagina