Wij zijn een paar maanden terug naar moviepark geweest en een geweldig weekend gehad! Ik kan het jullie zeker aanraden. Het andere park ken ik niet.
Wij zijn laatst naar Kalkar geweest en dat was erg leuk. Ik ben dan weer nooit naar Movieworld geweest dus dat park ken ik niet. Qua leeftijd mogen ze op twee attracties na overal in bij Kalkar. Mijn zoontje is 5 en heeft een superdag gehad en wij als ouders ook. Voordeel is dat je de hele dag door gratis patat, drinken en ijs kan eten/drinken.
Je zou ook kunnen nakijken bij Moviepark of ze overal in mogen (op de site). En zullen ze alles begrijpen? Welke taal wordt er gesproken in de attracties etc.
Ik ga in de herfstvakantie naar Kalkar, heb ook gekeken voor Movieworld, maar Kalkar sprak me voor deze leeftijd meer aan.
Kalkar is eigenlijk geweldig omdat ze daar in bijna alles kunnen/mogen. Movieland kan over een tijdje ook nog dat blijft wel leuk... In kalkar is het park echt voor hun leeftijd opgezet
voor die leeftijden kalkar! ze mogen overal in bijna. MOvie land te groot en groots.... Voor 12 jaar...zou nog net kunnen, maar denk dat ze zich gaat vervelen misschien.