Kerst stress...to do list..

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    En.. Jullie alles al klaar voor kerst? Normaal ren ik de dag voor kerst nog als een dolle rond maar volgens mij hoeft dat vandaag niet.. Hoef alleen het gebak nog te halen, volgens mij heb ik dan voor de rest alles binnen.. Kleding, boodschappen, cadeautjes.. Oh ja, verrek nog iets voor mijn moeder en schoonmoeder.. Dus wat is jullie kerst do do list vandaag?

Hier:

- gebak ophalen bij hema
    - bloembakje kopen voor moeder / schoonmoeder

Fijne dag allemaal!

2. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik heb alles al klaar, scheelt wel dat ik niet zelf hoef te koken deze kerst. Hoef alleen vandaag nog voor mijn nagels, kleintje badderen en beetje stoffen en alles.

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Heerlijk! Hoef ook niet zelf te koken, zijn twee dagen weg..

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hoeven alleen het toetje te maken en hebben daarvoor alles al in huis. Ik moet nog de cadeautjes inpakken en mijn broek inkorten.
    Ik had een hele planning gemaakt aangezien vlak na kerst Eva jarig is, de 28e is haar feestje en de 30e is ze jarig. Zelfs daarvoor loop ik helemaal op schema :). Moeten alleen nog inkopen doen, gordijnen op maat maken en de cadeautjes inpakken. En cakejes bakken, maar dan doen we een dag van tevoren.

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Alvast een fijne verjaardag gewenst dan!

6. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Moet straks eerst om 9 uur op controle bij de vk..ff naar de 2 boys gluren.
    Daarna nog allemaal halen:
    -gebak
    -brood
    -nog wat vlees voor de gourmet
    -vleeswaren
    -afbakbroodjes
    -nieuwe binnenband voor manlief
    Na de boodschappen uitzoeken wat ik vanavond aantrek, douchen, even niks en dan klaarmaken voor kerstavond bij mijn ouders.

Nog niet echt stress..zal straks wel in de winkel komen!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    In elk geval veel plezier met gluren!

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier is alles in huis. Kadootjes nog onder de boom en klaar zijn we. Nu scheelt het wel dat wij maar 1 kerstdag hebben en we niet op familie bezoek kunnen.

Succes allemaal vandaag.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Veel plezier alvast

10. Ellen291982

Alvast gefeliciteerd

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wij doen de cadeautjes bij mijn ouders, heb ze daar dus ook ingepakt en op zolder neergezet, kan ik ze ook niet vergeten...

12. Ellen291982

Heb alles volgens mij in huis. Ben dan zo bang dat ik iets vergeet hé.
    Ik wil alleen nog wat kleine steentjes voor op mijn nagels halen. En mijn man verft mijn haar vanavond even bij. Ook nog even wat kerstnummers op usb zetten.

De kleding, het eten en de cadeautjes al in huis.
    Hoeven ook net echt te koken want eerste kerstdag gourmetten en tweede kerstdag wat stokbrood omdat we s middags al uitgebreid gaan brunchen met de familie.

13. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

13 apr 2009
    1.298
    132
    63
    ik ga zometeen werken tot 12 uur,dan gebak ophalen bij de hema,en dan nog de laatste verse spulletjes

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier alleen nog ff naar de kapper zo en een cadeautje kopen voor vriend. De rest hebben we allemaal al in huis.

Vanavond zijn we met z'n drietjes en ga ik lekker koken. Morgen eten we bij mijn zus en woensdagavond komen vrienden hier gourmetten.

15. p1982

p1982 Niet meer actief

manlief gaat met de oudste naar de stad nog kadotjes halen
    ik ga met de jongste naar de winkel laatste boodschappem jhalen

16. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ik hoef alleen nog even naar de supermarkt voor de laatste verse spulletjes.

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het enige wat ik nog moest doen, was tweede kerstdag de hele dag in de keuken staan.
    Tot mijn stiefvader me gisteren aansprak op MSN, want omdat hij in een psychiatrisch ziekenhuis zit heeft hij geen cadeautjes voor mijn moeder kunnen halen. Dat ga ik dus vandaag nog doen.. aaah stress! Ik zorg altijd dat ik ruim op tijd ben met zulke dingen.
    Oh ja, ik heb hier nog een paar kerstkaarten liggen haha. Die moeten echt vandaag rondgebracht worden.

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Zo herkenbaar! De kids slapen nog en ik loop hier te bedenken f ik echt alles heb :)

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Werk ze!

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier geen stress, lukt iets vandaag niet dan kan het ook best 3 dagen later..

We gaan vandaag in ieder geval de kerstkaarten in de buurt rondbrengen. Hebben geen tijd gehad dat eerder te doen (gister verjaardag gehad van Shannon) en drukke week gehad. Dus doen dat lekker vandaag.

Dus rustig een rondje rijden en verder wil ik huiswerk maken.
    we zijn morgen veel thuis , gaan wel even naar mijn ouders en overmorgen lekker hapjes eten s avonds bij mijn schoonouders.

cadeau"s doen we niet bij mijn ouders met kerst en bij mijn schoonouders hebben we dat al gedaan zodat zieke tante die 2 e kerstdag ook komt geen cadeau's hoeft te kopen.

Deel Deze Pagina