nou zoals bij jullie allemaal hier ook niks meer , kreeg trouwens daar straks ook een raar virus doorgestuurd via msn ( toen het wel werkte) . Iemand die ook online was stuurde me een link en daar zou een foto staan als je de link opend dan komt er een wazige foto en vervolgens word de link naar alle mensen die op dat moment ook online zijn en in je bestand staan door gestuurd. Mijn virusscan had hem meteen te pakken maar mensen let er toch even op . Niet openen die link dus. Je weet nooit wat voor ellende het nog meer veroorzaakt. Ik ben ook geen computer techneut maar kan nooit goed zijn denk ik. Zo maar weer eens kijken of het inmiddels weer werkt.
Hier deed hotmail.com het de hele dag niet, maar nu gelukkig weer wel . Pff, ik was al bang dat het aan onze nieuwe draadloze router lag .
ik heb ook problemen met mijn hotmail adres, maar gelukkig heb ik ook gmail en daar krijg ik alle belangrijke dingen op binnen. die ligt er echt nooit uit
Msn doet het hier nu ook niet. Grrrr wordt gek van internet heb de laatste tijd veel problemen. Hotmail.nl doet het bij mij ook niet!
HELP PANIEK HIERZO! Wil er niet helemaal een topic voor openen. Misschien kan het zo wel. Maar ik krijg helemaal geen mails meer binnen van zwangerschapspagina! Helemaal geeneen! Terwijl ik toch 'abbonee' ben bij verschillende topics! Ik krijg wel ander mail binnen. Snap er niets van. KuZzz een wendy met het handen in het haar.