tips voor teamuitje gezocht!

Discussion in 'De lounge' started by taliaa, Feb 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,051
    2,186
    113
    Brabant
    Hey meiden,

dit jaar organiseren een collega en ik het teamuitje.
    Het probleem is: een budget van 25 pp vanuit de stichting, we zijn wel bereid zelf bij te lappen en we zijn maar met zn 10-en.
    We willen graag iets actiefs in omgeving brabant..
    Dus kom maar op met jullie tips en ervaringen!
    Misschien hebben anderen hier ook nog iets aan?

Liefss, Taliaa

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij zijn eens op soort van survival geweest bij 'de ijzeren man' in Vught. Was echt heel gezellig en super leuk, lekker weer is wel fijn, want we moesten ook een vlot bouwen en ermee het water op.

Afgelopen jaar zijn we gaan 'boerengolfen' in Hedel (vlak bij Den Bosch) ook best leuk maar ik was tonnetje rond dus echt meespelen kon ik niet. Aansluitend hadden we barbeque. Superrrrr!

Heb alleen van alletwee deze dingen geen idee wat de kosten zijn. Bij ons betaalde het werk alles.
    Succes!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ja, ik dacht ook al aan iets van boerengolf, is ook niet zo duur. Maar ja, een beetje redelijk weer is dan wel gewenst, voor je tot je knieën in de klei in zo'n weiland staat. En daarna kun je bijv. bij iemand een bbq in de tuin houden, kun je zo duur maken als je zelf wilt.

4. sabine1986

May 18, 2007
    47
    0
    0
    Gehandicapten begeleidster
    Wij hebben vorig jaar met het team uitje een djembe les (trommelen) gedaan.
    Dat was ook niet duur.
    Was erg leuk, kan ik je echt aanraden!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb een keer een uitje georganiseerd naar de meezingbioscoop. Heb nog nooit zó gelachen. We waren met een hecht clubje collega's en we zijn naar Sound of Music geweest. Ik helemaal verkleed en we hebben allemaal vreselijk meegebruld en gelachen. Onvergetelijk!

http://www.meezingbioscoop.nl/

6. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wij zijn met de personeelsvereniging wezen zweefvliegen in Nistelrode. Het was super gezellig moet ik zeggen en een unieke ervaring. Misschien is het ook iets voor jullie?

Groetjes,
    Josien

Share This Page