Ik kreeg net een MSN-bericht met een linkje er in. Het leek van mijn zwager, hij was offline. Ik vond het al erg verdacht, want hij MSNt me nooit. Ik heb dus ff gegoogeld en ontdekte dat het waarschijnlijk om een Trojan gaat. De link is 'gebruikersnaam'.imgshakhost.com Wees dus verdacht op dit soort berichten.
Ik kreeg die link ook een paar keer van een vriendin maar gelukkig nooit wat mee gedaan maar schijnt eenvirus te zijn.
oh ik word er niet goed van inderdaad! en het ergste ik heb hem schijnbaar ook verstuurd naar mensen dus hoop niet dat ik een virus heb! op me laptop he hopelijk niet.. want heb volgens mij toch een goede virusscanner...
Ik heb em ook gehad, van mn zus. Niet geopend natuurlijk. Betekent dit dan mijn zus nu dat virus wel heeft? Of word het gewoon via msn zelf vestuurd?
Ik geloof niet dat jij of je zus hem heeft, maar dat dit via MSN gegenereerd wordt. Precies weten doe ik het niet, zal ff googelen
Kom er niet echt achter of degene nu wel of niet besmet is. Wel grappig is dat je op Google ineens veel meer vind over deze specifieke site. Toe ik rond 12 uur googlede had ik EEN site die er over repte, nu al 6 dus het is een heel recent iets. Mogelijk geen trojan maar een Phishing-site, dus iemand die achter jouw gegevens aan zit.
Mijn zwager zegt dat zijn pc schoon is, zou dus betekenen dat je de berichten krijgt zonder dat de afzender hier schuldig aan is.
hier hebben we er ook last van. gaat om verschillende berichten. hebben er ook al 1 bij gehad van een of andere duitse site(zo aan de naam te zien) ze worden verstuurd als je contactpersoon offline is. dus je kan zelf niet zien of je hem nu wel of niet verstuurd. hoop dat iedereen er snel vanaf is,want het is echt vervelend.
Naar mijn idee heb ik gister niks geopend buiten de gewone mails, dus geen links. En ja hoor, een virus. Mijn man is gister de hele dag bezig geweest om het weg tekrijen en dat is uiteindelijk gelukt. Toen ik hier dit topic zag staan, ging me een lampje branden: Trojan, zoiet zei mijn man gister. Ik zal hem dalijk even op de hoogte brengen. Gelukkig nu weer een goede virusscan erop. Hope
en wat hebben je ouders nu? volgens mij heb ik ook een keer op zn ding geklikt maar ik merk niks aan mn pc