Is iemand al eens in bosrijk geweest en heeft in het landhuys appartement gezeten?? Dat zijn de appartementen achterop bosrijk. Ik weet dat er geen kookgelegenheid is (zijn we ook niet van plan) maar ik zag dat er wel een koelkast inzat. Weet iemand of daar ook een vriesgedeelte inzit??
Ik kan me haast niet voorstellen dat het niet zo is eigenlijk. Ik vond alles in Bosrijck zeer goed verzorgt maar wij hadden een huisje. Wij gaan in november weer en nemen dan een app in het Poorthuijs. Dat vind ik wat relaxer omdat het een stuk minder ver lopen is.
Wij zijn er afgelopen januari geweest. Er is idd geen kookgelegenheid maar wel een magnetron. Er zit in de koelkast geen vriezertje. De appartementen zijn wel erg mooi en netjes. Vond de inrichting ook wel erg leuk.
bedankt dinges. 078mama, het is idd een eind lopen, maar wij nemen de fietsen mee om over bosrijk te gaan Ik hoorde ook laatst iets over een ah daar, is dat zo. En zit die dan op het park of vlakbij??
Het is idd wel een eind lopen maar ik vond het wel "lekker" lopen. (En ik ben echt geen wandelaar!) Er is genoeg te zien. De Ah zit in Kaatsheuvel. In het appartement ligt ook een boekje met daarin winkels e.d.
Ik ben daar niet naar de winkels gegaan. Wij hebben 1 avond in het poorthuijs gegeten en 1 avond een arrangement van Hans en Grietje gedaan wat echt geweldig was voor de kinderen! Dat is naast de fata morgana en volgens mij alleen voor de overnachters. Echt een aanrader!
avondeten doen wij idd ook in de efteling en voor donderdag hebben we het sprookjesbuffet gereserveerd. Die ah was meer voor dingen overdag te halen zoals broodjes. Ons meisje heeft altijd veel honger op zo'n dag en ik vind het zonde om elke keer ergens te gaan zitten, dat kost een hoop tijd. Dan schuif ik haal liever een broodje toe als we staan te wachten.
078 mama, is dat ook de naam van het arrangement van hans en grietje?? Ik kan het op de site niet terugvinden nl.
Volgens mij heet het Eftelingavond maar ik kan het ook niet vinden op de site...was al even aan het kijken
Op de site van bosrijk zelf staat de Eftelingavond nog wel vermeldt. Heel veel plezier en natuurlijk een mooie trouwdag toegewenst (ga je ook foto's maken in de Efteling of echt alleen op huwelijksreis
Ik kan je vraag niet beantwoorden TS, maar het lijkt mij erg leuk. Daarom gaan wij in maart ( i know, nog vér weg!! ) een weekendje in een bosrijk huys VIP. Ben erg benieuwd hoe we het vinden. De Efteling heeft toch echt iets magisch We hebben wel vooraan het park gekozen, ik heb dus niet zoveel zin om veel te lopen met 2 kinderen. Zag trouwens ook dat je de hond mee mocht nemen, heel fijn.
Ja, het is echt leuk daar, wij zijn vorig jaar december geweest, lag ook sneeuw, heel gezellig. Wij hadden een Poorthuysappartement, beviel prima. Weet niet meer of er een vriesgedeelte in de ijskast zat. Wij zijn gewoon naar de AH in Kaatsheuvel gegaan, daar ben je zo met de auto.
Wij waren er ook met sneeuw! Het was toen kerst... super gezellig inderdaad. Mijn dochter was toen net 2 en rende alleen maar enthousiast rond, te schattig. Ben je al helemaal klaar voor de trouwdag?
Ik hoop ook op sneeuw! Maar begin maart... aaiii. Echt een Charles Dickens plaatje, dat wil ik TS, veel plezier op jullie huwelijksreis!
dank je wel dames voor alle tips en info. wondertje, ik zal nog even kijken op de site. we zijn idd helemaal klaar. Gelukkig maar met nog 3 dagen te gaan Gister de fotograaf nog even aan de lijn gehad, was al weer even geleden, dus dat is ook allemaal zeker.
fietsen zijn echt niet nodig in bosrijk. wij zaten in het landhuys appartement, en als je lopend via het bruggetje over het water bent, ben je zo vooraan bij het poorthuys, en daarna zo bij de efteling. veel plezier! het is echt geweldig daar! wij gaan zeker nog een keer terug!