Hebben jullie dat ook wel eens, dat je mensen kent die enorm op een karakter uit een film lijken? Ik had mijn tante (we hebben nooit contact) eens aan zilverman beschreven als prof. Sneep . Niet echt lief, maar toen hij mee was naar een begrafenis had hij haar zo herkend. (het is wel een beetje waar namelijk). En laatst keken we de film Dorian Gray en die man die hem inspireert lijkt qua karakter enorm op een vriend van ons. Het was gewoon lastig om de film te volgen.
Ja haha, hier een zelfde verhaal. Mn vriend had een oom (vreemde snuiter en dus geen contact) hij zei altijd dat dit net paulus de boskabouter is. Enja, oma overleed en op de begravenis wist ik meteen wie het was haha
vriend van ons lijkt erg op grad damen..wist eerst niet eens wie dat was (die muziek luister ik nooit) maar toen ben ik het op gaan zoeken en inderdaad zeg,jeetje!raar gewoon!had zo tweeling kunnen zijn..mensen denken dan ook erg vaak dat hij Grad is haha (wordt vaak aangesproken, hij vind dat zelf wel grappig en is wel eens met mensen op de foto geweest die dachten dat hij Grad was haha
mijn neef was vroeger een copie van guus meeuwis. geen acteur uiteraard, maar hij werd er schijtziek van. op laatst toch maar een ander kapsel en andere bril genomen. voor 3 keer is het misschien leuk maar na 5 jaar was hij er wel klaar mee.
Ik heb een collega en die lijkt sprekend op edwin evers. Wordt daar ook vaak mee aangesproken. Geen filmfiguur maar wel een goede lookalike
Haha... ja! Vooral bewoners van mijn werk (bejaarden) echt zo grappig! Meestal op tekenfilm figuren of poppen van tv Zoals de muis uit De beer in het blauwe huis *of zoiets* mwhaha! Of Olijfje van Popeye
Het nichtje van mijn vriend lijkt echt enorm veel op Michaela Conlin uit Bones. Ik moet er ook altijd aan denken als ik Bones kijk haha.
ja dat heb ik ook wel eens... Tijdje terug zaten we een serie te kijken en echt..... daar speelt prins charming van Shrek in . Qua uiterlijk, maar ook een beetje de personage. Ik ga een plaatje zoeken
mijn vriend is wel eens vergeleken met Richard Krajicek (ach je kunt het slechter treffen ) hij heeft op zijn beurt weer een oom die op Bert van Ernie lijkt, maar dan met snor
eerlijk gezegd vind ik prince charming meer op Thomas Berge lijken. (maar dat vind ik dan weer géén prince charming )