Mijn hotmail is zojuist gehackd. Ik kan er met geen mogelijkheid inkomen, mijn geheime vraag is ook veranderd. Ik kan nergens vinden waar ik contact kan openemen met hotmail. Ben redelijk wanhopig, realiseer me opeens dat ik hotmail iets te vaak heb gebruikt en dat ik nu een probleem heb! Vanaf nu maar orange gebruiken, die hebben tenminste service...
jeetje dat is ff erg zeg! wie weet die geheime vraag allemaal? het zal dan toch een bekende moeten zijn denk ik ik zou wel ff blijven proberen,om die geheime vraag weer te kraken zeg maar.. Succes!
Hoi Guppie, Onder de helpfunctie van www.hotmail.nl vond ik het volgende onderwerp: "Een onbevoegd persoon heeft uwWindows Live ID gebruikt om zich bij uw Windows Live-account aan te melden Meld het bij Microsoft als een van de volgende problemen zich voordoet: U vermoedt dat een onbevoegd persoon uw Windows Live ID heeft gebruikt of op onrechtmatige wijze toegang heeft verkregen tot uw account. Als u het probleem rapporteert, wordt u vriendelijk gevraagd uw volledige naam en uw Windows Live ID op te geven, een e-mailadres te vermelden waar het antwoord van Windows Live naartoe moet worden gestuurd en een volledige beschrijving van het probleem te geven. Als u vermoedt dat iemand anders zich bij uw Windows Live-account heeft aangemeld, kunt u het wachtwoord wijzigen of opnieuw instellen of u kunt het probleem melden aan Windows Live. Ga naar Uw wachtwoord opnieuw instellen als u uw wachtwoord wilt wijzigen of als u dit opnieuw wilt instellen. Als u vragen over privacyproblemen heeft, moet u het Feedbackformulier voor online privacy van Microsoft invullen en verzenden." Hopelijk heb je hier wat aan. Groetjes, Wendy