Ik heb geen idee waar ik dit precies moet plaatsen maar moet even kwijt Gisterenochtend zat we lekker aan de koffie en ineens hoorde ik brandweer in de straat (woon in grote flat) Dus dat ze vaak komen zijn we wel gewend. Maar ze gingen een portiek verder dan ons naar binnen en ineens zie ik ze op onze gallerij rennen!? Toen vlogen ze naar binnen en ineens dacht ik....ohw dat zijn toch niet....?? Ineens zie ik hun hond naar buiten komen en dacht ik NEE! Ik daar heen rennen toen zag ik haar helemaal overstuurd zijn en roepen me kindje is dood! Er waren wel 25 mensen binnen en bezig met haar zoontje Was 1 grote gekkehuis en was echt vreselijk. Ik ben al die tijd bij de mama gebleven om haar te kalmeren vader gebeld dat hij met spoed naar huis moest komen! om 07:15 heeft ze de laaste flesje gegeven 9 uur speentje gegeven en zou om 11 uur weer flesje doen en uit komen gaan dan. Maar toen ze hem wilde pakken was hij levenloos Ze heeft zelf haar zoontje via 112 gereanimeerd totdat snelste dienste er was en die hebben het van haar over genomen. Het ging allemaal zo snel! Trauma heli kwam en toen wisten we dat niet goed was. En nadat ze 15 min binnen waren werd in overleg met moeder de gereanimeerd gestaakt Ze hebben 45 min alles maar ook echt alles geprobeerd maar te vergeefs. Hij is 11 weken geworden en overleden aan wiegendood Dit is echt de grootse nachtmerrie van iedere ouder en het laat me gewoon niet los! Ik heb hem gisteren nog vast gehouden en het is allemaal zoooo oneerlijk waarom zij Kereltje was zo tervreden altijd gezond en ineens...
wat erg! wat een drama, wat verschrikkelijk voor die ouders. Heb er geen woorden voor... Jij ook sterkte met het verwerken, daar krijg je zeker wel een tik van mee.....
bah wat een rot nieuws. niet zo gek dat je t niet los kan laten kreeg ook koude rillingen tijdens t lezen van je verhaal strekte. en ook voor de ouders van t kleine ventje
Kippevel loopt over mijn lijf. Wat verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat het je biet loslaat. Sterkte voor de ouders en ook voor jou.
Wat vreselijk! Ik word er zelf ook gewoon emotioneel van.. Triest al die gebeurtenissen, alleen al om te lezen, laat staat dit van zo dichtbij mee te maken.' Nu ik zelf een kindje heb, weet ik dat het de grootste nachtmerrie is die er bestaat! Veel sterkte!
Wat verschikkelijk zeg! Een nachtmerrie... Kun je geen slachtofferhulp krijgen ?! Fijn dat je even van je afschrijft, heel veel sterkte ook naar zijn ouders...
Wat verschrikkelijk, ook ik zit met een brok in mijn keel dit verhaal te lezen. Wat erg voor die ouders........ En ook voor jou om het te moeten verwerken. Heel erg veel sterkte toegewenst.
De tranen lopen over mijn wangen, wat verschrikkelijk! Ook voor jou natuurlijk, zo dichtbij! Sterkte!