Woning in de buurt van Tilburg gezocht.

Discussie in 'De lounge' gestart door Sayenna, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sayenna

Sayenna Actief lid

13 mrt 2013
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Mijn vriend en ik wonen samen in een tijdelijke woning. Waarschijnlijk kunnen we hier tot juni blijven maar moeten we dan weg. Ik ben er nu een paar weken achter dat k zwanger ben en word hier onrustig van. Ik wil graag in de eerste periode na mijn zwangerschap minder gaan werken. Daarom zoeken we iets onder de huursubsidie grens (681 kale huur). Momenteel sta k 4,5 jaar ingeschreven bij de woningbouw, maar dit is nog niet voldoende helaas.
    Weet iemand iets?

Gr. Sayenna

2. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Nou ik denk dat jullie echt heel veel geluk moeten krijgen want anders gaat het echt bijna onmogelijk lukken.
    Hebben jullie ook al particuliere woningen bekeken of rond geinformeerd? Want dat is eigenlijk jullie enigste optie zoals ik het nu uit je verhaal kan halen. Tilburg heeft momenteel tussen de 8 en 10 jaar inschrijftijd. Ik ken een ook een hoop dames in tilburg met ongeveer hetzelfde verhaal maar urgentie doen ze eigenlijk niet echt aan. Dus ja ik kan je eigenlijk alleen maar heel veel succes wensen en kijk wat beter rond soms heb je geluk.

Deel Deze Pagina