Hotmail probleem

Discussion in 'De lounge' started by Bebek Istiyorum, Mar 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik kan ineens niet meer op hotmail, zijn er meer meiden die dit probleem hebben??
    Hij geeft steeds een rare melding en als ik het via messenger probeer geeft ie aan dat er een probleem is met windows live id. Ook via google en dan naar hotmail werkt het niet.

Is er een centrale storing of ligt het aan mij? ;)

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ik heb er geen last van, dus denk dat je windows live id opnieuw moet downloaden.
    het ligt in iedergeval niet aan hotmail.

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Vaag, ik heb er twee uur geleden nog opgezeten.
    Ik heb het even gecheckt maar mijn andere hotmailaccount doet het nog wel.

Ik zal toch niet gehackt zijn ofzo? Snap er geen reet van.

Ga even de hond uitlaten en laat comp dan wel ff uit, wie weet helpt dat.

4. Hier ook hoor.. De hele tijd dat de webpagina niet kan worden weergegeven, en 'dat het momenteel niet mogelijk is om te laden, probeer terug te gaan naar hotmail', dat soort meldingen.. GRR! :x

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja precies! Dat er een probleem is met je live ID ofzo, terwijl mijn andere emailadres, ook hotmail, het wel gewoon doet :(
    Zou het dan niet aan mijn comp liggen? Heb hem net al aan en uit gehad, maar dat hielp ook niks :(
    En eigenlijk verwacht ik best belangrijke mail, dus ik ben er niet blij mee!

6. Maia

Maia Niet meer actief

ah oké, ik heb er zelf geen last van maar ik had vandaag een klant op mijn werk die dat thuis ook had en bij ons wel gewoon op hotmail kon. Dat van de windows live id is wel een goede tip, misschien helpt het.

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Op zich wel een goeie tip ja, maar ik heb geen idee hoe dat moet :D Ik heb het woord digibeet zeg maar uitgevonden :D
    Ben dan ook bang dat ik alle andere mailadressen ook gelijk wis enzo, dus ik wacht wel ff tot mijn Lief thuis is, kan hij het mooi opknappen! ;)

8. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

via msn kom ik er niet op. Geeft dan een foutcode aan. Aanmelden op msn lukt ook niet. Via www.hotmail.com lukt het wel om mijn mail te kijken

9. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0
    Ik had dit in december ook hele tijd online toen werd ik afgemeld en kon er niet meer op en zoals ik snel gezien had was er iets verlopen en kon er nooit meer opkomen dus heb een nieuwe

10. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

May 19, 2010
    1,215
    0
    0
    Je moet nooit belangrijke mails aan laten komen of je hotmail of live account dit omdat die dus heel snel te hacken zijn via ipadres die verzonden worden in je mail beter alles op je gewone mail dus UPC enz aan laten komen

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Bedankt voor jullie reacties meiden. Het probleem is inmiddels opgelost; vanmorgen werd ik ineens doorgestuurd naar een beveiligingspagina en bleek mijn wachtwoord verlopen. Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en alles werkt weer, jeuj :)

Bedankt in ieder geval!

Deze mag op slot.

Share This Page