Hallo dames! Ik heb mijn vader en stiefmoeder zaterdag uitgenodigd om zaterdag te komen eten, omdat ze veel op mijn ( onze ) dochter passen! Maar ik ben weer eens inspiratieloos, ik kom niet verder als capaccio ik ben dus opzoek naar 3 gangen, niet superlang in de keuken maar wel lekker! Wie helpt me?
en vis dan? lekker garnaaltjes paling vooraf... gamba's als hoofd ofzo of zalm uit de oven in alluminiumfolie beetje citroen kruiden.. aardappeltjes uit de oven met zeezout rozemarijn en beetje olie en lekker ijstoetje na?
1. Champignonsoep 2. Bbq krieltjes (ah) met varkenschnitzel (keurslager) met champignonsaus en wat rauwkost/sla erbij 3. Toetjes- geen idee, ik eet nooit toetjes/ijs.. Hou ik niet van maar daar heb je zelf vast ideeen voor.. Dit hebben wij gegeten met kerstdiner en iedereen vond het heerlijk
Mexicaans, iedereen vindt het lekker, het is heel goed voor te bereiden en je kunt het aanpassen naar ieders wens! Zet op tafel: - wraps en / of taco's - stukjes kipfilet gebakken met fajita kruiden (ik vind die van Casa Fiesta het allerlekkerst) - gehakt gebakken met burrito kruiden - gesneden groenten: komkommer, tomaat, bosui, mais, bruine bonen, ijsbergsla, en wat je nog meer lekker vindt - geraspte kaas - zure room - guacamole - tacosaus Eet smakelijk!
Voorgerecht: carpaccio en stokbrood : hoofdgerecht: lamskoteletjes, en biefstuk met groente en salade en patat en aardappelkroketten ( uit de airfryer) en als hoofdgerecht rood fruit met slagroom en zandkoekjes had ik zo bedacht