Wie heeft er een tip voor een leuke webshop dameskleding. Geen stuks van 100-, beetje betaalbaar Tijd om iets voor mezelf te scoren in plaats van voor de kinderen
H&m heeft leuke kleding waar je een mooie basis collectie aan kan leggen. De sting slaag ik ook heel goed.
Ik kijk vaak bij zalando. Vind het fijn dat je de kleding aan kunt zien en dus een soort voorbeeld hebt.
Op de site van de Hema vind ik dat ze goede basiskleding hebben voor niet teveel geld. Dan nog een paar artikelen van Zalando erbij en je kunt weer even vooruit
Misschien handig om te vermelden wat voor 'type' je bent, en hoe je lichaamsbouw is. Ik slaap persoonlijk nooit bij H&M bijvoorbeeld. Vila is misschien wel wat voor je, als je iets klassieker zoekt...
By Musthaves is jouw online fashion wereld! Super kleding! Staat echt vanalles tussen. Ik draag veel jurkjes en kleed mij ook wat klassieker.
Bij bonprix hebben ze ook grotere maten dacht ik. Een vriendin van mij shopt daar en ziet er leuk uit.
Only, vero moda, object, h&m, zara, mango. Daar slaag ik altijd prima, maar ik weet niet waar je naar op zoek bent?
dat dagje stad duurt nog even. Ik ben slank en zoek een beetje klassiek, nog niet kunnen slagen op bovenstaande sites. Misschien nog iemand? Ander idd wachten tot mn dagje stad
Ik koop ook minder vaak kleding voor mezelf (voor mijn kids vind ik het leuker om te kopen). Maar wat ik voor mezelf koop moet dan wel van goede kwaliteit zijn, en dat is h&m enz vaak niet! Ik zou dus aanraden te investeren een paar kledingstukken van kwaliteit (helaas wel wat duurder ja) combineer het met wat basics van h&m, Zara enz.