Wat geef jij jouw moeder voor moederdag?

Discussion in 'De lounge' started by Melanie86, May 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Ik ben vrij inspiratieloos, en kwam er vanmiddag achter dat moederdag as zondag al is!!! :$:)

Dus ik hoop dat jullie mij op een idee kunnen brengen...

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb een goede tip van iemand van het forum gehad (dus als je dit leest de eer gaat helemaal naar jou) weet alleen de naam niet meer.

Maar we hebben milka chocolade gehaald in een hartvormige doos. Daarop een blaadje gedaan en Emma laten verven (lees kliederen haha) en dan met letters voor oma erbij gezet. Zo heeft ze een cadeautje van mij en van haar kleindochter.

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

een pakje foto´s van haar kleindochter met een lieve kaart en chocola, niet echt origineel maar het is elke keer wel wat, verjaardagen, moederdag, vaderdag, etc. ik kan niet elke keer iets origineels bedenken dus paai ik haar maar met haar kleindochter, werkt altijd :)

4. tulip

tulip Niet meer actief

ja aan mij heb je niks vrees ik. Mijn moeder wil graag een kanarie:D

5. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn moeder leeft niet meer en hoewel dit dus al voor de 9e keer zo zal zijn vind ik het nog steeds een vreemd idee dat er "niks" meer gedaan wordt. niet even meer naar huis helemaal niks. mijn vader was al snel gaan samenwonen met iemand anders die de anam van mijn moeder niet eens wilde horen sinds een paar weken woont hij weer alleen maar heb geen idee of hij nog van plan is aandacht aan mijn moeder te schenken en het is mijn eer te na om ernaar te vragen. ik steek met dit soort dagen altijd een kaars aan met een bloem erbij. gewoon voor mezelf, en zo ben ik in gedachten nog altijd bij haar voor mijn gevoel.

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hmm jullie doen dus nog gewoon aan moederdag? Ik vind moederdag iets voor kindjes, dus sinds ik zelf geen kind meer ben, doe ik er niet meer aan. En nu ik zelf een kindje heb, ben ik dus de moeder voor moederdag :) Ik vind t wel heel lief dat jullie dat zelf nog doen, zou mijn moeder ook leuk vinden maar heb daar gewoon echt geen zin in haha, slechte dochter ben ik hoor :)

7. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik weet het nog steeds niet... :(

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

whahahahaa!! :D:D

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Oke een cadeau erbij van hun kleindochter is dus niet gek:D
    Ik was vorige week in de stad en zag canvasdoekjes en dacht leuk ik laat mijn dochtertje wat verven voor de oma's. Pas later dacht ik ehmmm het is mijn moeder en schoonmoeder haha

Ze krijgen er ook nog wel wat bij hoor, een plant voor in de tuin ofzo;)

@tulip, haha een kanarie:D Wel origineel!

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

foto`s (uitvergroting) of een canvas doek

of laat je kindje iets knutselen, ik had hand en voetafdrukjes gemaakt van mijn dochter (was 5mnd)

dit jaar denk ik dat ik haar maar een kwast geef of vingerverf en een doek hahahaha

11. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Haha, hier geen kanarie hoor!

Beetje afgezaagd, gewoon een bos bloemen, daar maak ik mijn moeder altijd blij mee.

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Kan me voorstellen dat die dag dan juist extra moeilijk voor je is:(
    Knuffel!

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Yinte: Kan me voorstellen dat het moeilijk is meid. Mijn schoonmoeder is er ook niet meer (ik heb haar nooit gekend), wij gaan die dag ook altijd even op het graf een bloemetje brengen en een kaarsje aansteken. Knuffel meid!

@ Tulip: Hahaha... das toevallig. Mijn moeder wilde vorig jaar een kanarie hahaha... en die heeft ze ook gekregen! :D

@ All: Bedankt voor de reacties meiden. Jullie hebben allemaal leuke ideeen. Alleen jammer dat ik geen kindjes heb, dus die kan ik niks laten maken. Ik had zelf al zitten kijken naar een chocoladetelegram of iets dergelijks, maar ze is aan de lijn ;)

Dus alle ideeen zijn welkom!

14. tulip

tulip Niet meer actief

yinte, kan mij voorstellen dat zulke dagen nooit wennen. Doe je dan iets voor je eigen gevoel, een bloemetje brengen naar het graf o.i.d.??

haha, jullie moeten niet lachen om mijn kanarie, je moet eens weten hoe gelukkig mn ma van het weekend is.;) Dat wil ze echt al een hele tijd.:D

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Wat ook leuk is om te geven is een bladcadeau!

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Wij gaan altijd dan met mijn moeder uit eten!

17. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Steun biologisch | Adopteer een kip Dit kun je ook geven: een soort Foster-parents kip, heb ik mijn vader eens cadeau gedaan, maar toen kon je ook andere dingen kopen van die bonnen, nu alleen eieren zie ik.

18. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Joehhoooee! Wij geven mijn moeder en de moeder van mijn vriend een kleinkind cadeau! Hahaha :D We gaan het 9 mei aan onze ouders vertellen! :D

19. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    dank je snoopy en melanie.

tulip ik kan nergens heen. mijn vader wilde geen graf. daarom steek ik thuis een kaarsje aan met een bloem erbij. vroeger stond er ook een tekening van de kinderen bij maar nu ze ouder worden niet meer. het is mijn manier geworden om aandacht aan haar te besteden met zulke dagen. juist omdat ik nergens heen kan. ik merk ook dat iedereen "verder" gaat. van de week kwam 1 van de liedjes van de crematie en toen vroeg ik aan mijn dochter of ze nog wist dat het een lievelingsliedje van oma was en dat we dat toen gedraaid hebben maar dat wist ze niet mee.dat vond ik toch wel pijnlijk. ik probeer er niet teveel over te zeggen, ze weten waarom die kaars met die engel en die bloem daar staat op bepaalde dagen, dat is genoeg. voor de kinderen is 9 jaar erg lang, dat snap ik ook wel.

20. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    rammel@ dat zal wel een kado worden wat ze noooooooit meer vergeten. leuk hoor. ;)

Share This Page