Nooooit problemen met Hotmail, maar nu doet hij het de hele dag al heel slecht. Hij laadt uiteindelijk wel, na heel lang, maar het hangt vervolgens van fouten aan elkaar. IRRITANT!
Nee je bent zeker niet de enige.als hij hier al na een kwartier wil openen dan kan ik verder niets verwijderen enzo.heel irri.
Hier nooit problemen met hotmail. Altijd bereikbaar en kan mn mails gewoon lezen. Ook niet traag. Raar dat anderen wel klachten hebben.
Ik vond livemail ook verschrikkelijk. ben toen overgestapt op Gmail en sindsdien nooit meer problemen gehad.
Ik gebruik hotmail alleen voor msn... voor mail-verkeer heb ik dat jaaaaren geleden al afgeschaft... wat een rot mail zeg, onoverzichtelijk, alle spam komt gewoon door etc... bah! Ik gebruik gewoon @home of gmail.. (gmail kan ook veeeeeeeeeeeeeel meer aan qua mail-grootte en hoeveelheid)
Voor iedereen met problemen met hotmail (en ebay): het heeft iets te maken met de koppeling tussen je adsl en je internet. Daarom heeft ook niet iedereen er last van. (Naar het schijnt zijn de mensen met adsl van KPN het meest getroffen) Als je op onderstaande pagina de aanwijzingen volgt zijn je problemen verholpen, want hiermee omzeil je de standaard route die je internet kiest. Bij mij werkte het prima, ik heb twee dagen doffe ellende gehad met Hotmail en nu draait het weer als een zonnetje. http://www.opendns.com/start/windows_xp.php Succes! Maris