Flut KPN :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hallo dames..

Sinds vrijdag 17 december stoort onze verbinding van KPN.. Op zondag hebben we gebeld en ze zouden onze verbinding testen, kon 3 dagen duren.. Als dat niet werkte moest ik terug bellen om het nog eens te proberen.. Nadat ik dat hoorde van mijn man heb ik de volgende dag terug gebeld en een monteur geëist.. Die man is uiteindelijk gekomen en heeft alles doorgemeten.. Het blijkt een probleem te zijn in de telefooncentrale.. Binnen 2 dagen was het opgelost volgens hem/.

Maar nog steeds vliegt internet, tv en telefoon er om de haverklap uit.. Inmiddels zitten we 12 dagen zonder goede verbinding.. Heb al tig keer aan de telefoon gehangen (mobiel dus) en steeds horen we dat we moeten afwachten.. Gisteren met een kwaaie kop opgebeld en kreeg te horen dat het probleem idd niet is opgelost (joh)..

Ik ben er ondertussen zo flauw van.. Uiteindelijk kan ik de gemaakte kosten van het bellen wel terug krijgen plus de vergoeding van de dagen dat de boel niet werkte, maar ja daarmee werkt mijn verbinding nog niet..

Is er iets wat we nog kunnen doen?
    Alvast bedankt..

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    euhmmm weet wel iets heel grofs.
    Na een kpn winkel gaan, daar verhaal doen en gewoon dingen zeggen zoals "behandelen jullie zo de klanten? "Ik betaal toch voor mijn verbindingen" enzovoort

Hebben wij ook gedaan in een volle winkel, ze scheten in de broek omdat ze anders klanten verliezen, binnen 2 uur was het opgelost.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad langsgaan of bellen, vragen naar de leidinggevende en zeggen dat je bij een andere aanbieder nog voor 1 januari aangesloten kunt zijn als zij blijkbaar niet in staat zijn voor een goede verbinding te zorgen.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb net maar weer opgebeld.. (Vloog er wederom uit)..

het blijkt dus dat het probleem is doorgespeeld naar de hoogste lijn.. Het probleem zit in de telefooncentrale en daar is een speciale monteur voor nodig..
    Met kerst werken ze niet :( behalve bij grote storingen..
    Nu komt oud en nieuw eraan en dan werken ze ook niet..
    nog steeds staat de melding open en er wordt niet door de monteurs op gereageerd.. Technische dienst heeft daar geen inzicht in, omdat dat weer een aparte hoge afdeling is..

Die monteur(s) moet een reactie geven op de melding om de status door te mailen...

De man die ik aan de lijn had heeft nogmaals een mail gestuurd met de vraag of er contact opgenomen kan worden met ons om de status te vermelden..

Hij denkt dat het nog wel over oud en nieuw wordt getild voor er überhaupt een reactie komt.. FIJN!! LEUK!!
    En ondertussen zit ik hier met een rotverbinding.. Gisteravond hebben we digitenne van de slaapkamer beneden moeten aansluiten omdat we geen beeld hadden.. vandaag ging het goed en sinds eind van de middag ligt het er om de haverklap uit..

5. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    je hebt een pb!!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou bij jou gaat het ook al lekker he...

Ze hebben er ruim een maand over gedaan om onze verbinding over te huizen werkend te krijgen...

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    rinke
    bedankt!

mams
    hier heeft het een tijdje geduurd voor we internet enzo hadden.. monteurs en alles erbij gehad.. want het probleem zou bij ons liggen i.v.m. verkeerd aansluiten e.d. (met zo'n toon, een vrouw kan dat niet;))
    bleek dus dat er bij KPN niks was omgezet in de wijkcentrale.. en zonder signaal in de wijkcentrale komt hier geen verbinding;)

sinds dien gebeurd het wel eens dat ik een paar uur geen internet heb.. nieuw kastje gekregen voor de tv en het probleem leek opgelost.. alleen nu begint het weer opnieuw.. we betalen behoorlijk wat geld elke maand (extra kinderpakketen plus af en toe een film huren) en daar krijg ik momenteel niks voor terug..

als het echt te lang duurt zeggen we het op.. als het goed is is ons jaarcontract voorbij en kunnen we per maand opzeggen..

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    pbtje

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    laat je nog ff weten hoe het is afgelopen??

suc6!!

gr rinke

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Rinke
    hartstikke bedankt! Ben net gebeld met de mededeling dat hij opdracht heeft gekregen mij te bellen. Ticket van de storing is tussen wal en schip gevallen. In de centrale is het opgelost dus morgen komt er iemand langs om te kijken waar het probleem nu nog zit..

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    nog ff een bptje!!

geen dank! en suc6!

gr rinke

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Klinkt mij in de oren als een modem wat niet lekker functioneert. Als jullie de enigen in de buurt zijn, kan het eigenlijk niet anders dan dat het het modem is. de lijn, gaf je al aan, is al getest en 'goed' verklaard.

Ons modem vliegt er ook van tijd tot tijd wel eens uit. Sterker nog, niet zo lang geleden nog. Zonder enige aanleiding, zomaar herstart.
    Hebben jullie ook de ZWARTE experiabox? Zal haast wel, want die werden sinds eind vorig jaar sowieso uitgegeven. Geen fijn modem, veel beperkingen.

Wat eventueel ook nog kan. Waar hangt jullie modem? Als je WiFi (draadloos dus) gebruikt, moet je zorgen dat het modem minimaal zo'n 30 cm van de stoppenkast vandaan staat. Die kan flink storen.

En hebben jullie internet+bellen? Dan moet je sowieso die splitter ertussenuit halen. Dus de kabel direct aansluiten op het modem, zonder iets ertussen.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Cherie
    aan de manier van aansluiten ligt het niet, daar hebben verschillende monnteurs naar gekeken.. Het probleem ligt/lag aan de telefooncentrale, dus het beginpunt waar het naar de wijkcentrale gaat.. Van daaruit gaat het signaal naar het modem thuis.. Als het. Signaal daarin al slecht is, kan de verbinding in het modem al niet goed zijn.. We zullen het zien morgen... Ben al onwijs geholpen door rink..

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier is uiteindelijk ook de modem vervangen voor zo'n futuristisch wit geval...Steekt lekker af bij het interieur.
    Nu doet de boel het wel.
    Hadden ook zo'n oude zwarte.

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    wij hebben nu ook al een jaar veel problemen mams.. 2 nieuwe modems. een nieuwe kast van de interactive tv.. en dat ding is nog veeeeeeeeeeeet!!! traag.. volgende maand schijnt er een nieuwe hd recorder te komen.. nou ben benieuwd! begint er ook al aardig de P van te krijgen.
    we willen t nu ook opgelost zien anders stappen we over.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou ik had erheen gebeld...had namelijk eerst helemaal geen aansluiting, en toen wel maar geen vaste telefoon.
    Deed de telefoon het, daarna weer niet...viel de tv uit, dan weer het internet...
    Dus ik bellen.
    1 of andere ali babba aan de telefoon...ik kon dr niks van volgen wat hij de gehele 50min aan het uitkramen was.
    Maar de conclusie was, de verbinding naar mijn huis was ipv een goed geasfalteerde weg meer een geitenpad...
    Technische dienst erop gezet, volgende jaar kwam de monteur.
    Nieuwe modem erop en klaar!

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Vertel mij niks over KPN... pfffff wordt al boos bij de gedachte. Wij hebben al problemen met de verbinding van de telefoon en internet voor 2 jaar lang!!!!!

Bleek bij ons een oude lijn te liggen van een vorige bewoner, nooit voor betaald maar hun weigeren die lijn af te kappen waardoor wij nu op een 2e lijn zitten, (betalen ook voor een 2e nr terwijl we dat niet hebben) steeds valt tel en internet uit... of de telefoon begint weer eens te rinkelen terwijl er niemand belt. Wordt er helemaal gestoord van!!!!!

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hebben ook al eens glasvezel aangevraagd (nou ja zo'n 5x al) komt er niet van! Omdat we met die stomme K*Tlijn zitten!

En nu zeiden ze gister opeens dat er helemaal geen glasvezel ligt in Breda.... yeah right!, waarom stond dan een half jaar geleden dat mobiele winkeltje van KPN bij ons in de straat... waar we glasvezel konden aanvragen?????? Echt...wij gaan overstappen en mijn man heeft een officiele klacht ingediend dat ze met geld over de brug komen, betalen al 2jaar lang voor een nr dat we niet hebben en voor sneller internet terwijl het er altijd uit ligt...

19. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    jaaaa zeer herkenbaar internet en de huistel die dr telkens uitvliegen alles met de mob moeten bellen
    heerlijk ckr als je prepaid heb en n kind wat net ziek word hoe de f*ck moet je dan bellen als je btg op is gegaan omdat je kpn weer is moest bellen

hoe declareer je de kosten van het mobiele bellen eigenlijk???
    wij mochten het declareren maar heb geen benul hoe je dat moet doen???als iemand het weet graag een raectie

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Met prepaid weet ik het eigelijk niet.
    Ik heb gewoon een abbo en ik moet mijn factuur van het internet+bellen+interactieve tv opsturen en een specificatie van mijn mobiele telefoonrekening met daarin alles geaccentueerd wat ik terug wil vorderen.

Deel Deze Pagina